Sosyal medyadan kimseye yürümüyorum en iyisinimi yapıyorum yoksa kötümü yapıyorum?

Sanalda bi kadına 100 erkek mesaj atıyor kadında arasından 10-20 tanesini seçip konusuyor neden kendimi o 10-20 kişinin arasına sokmak isteyim

Sosyal medyadan kimseye yürümüyorum en iyisinimi yapıyorum yoksa kötümü yapıyorum?
Cevapla