Bazen hiç beklenmedik birinden hoşlanmak mümkün ama tamamen alakasız biriyse, yani karakter olarak ya da hayat tarzı olarak hiç uyuşmuyorsak, uzun vadede yürümeyeceğini düşünürüm. Hoşlanmak başka, gerçekten bir ilişki yürütmek başka. Eğer hiç ortak noktamız yoksa, sevgili olsam bile bir süre sonra yürümez diye düşünüyorum. Ama bazen zıtlıklar da çekici olabilir, o yüzden kesin bir şey diyemem.
Aşkın kalıplara sığmayı sevmediği bir gerçek, değil mi? 🌟 Birinden hoşlanmak için dışarıdan gördüğümüz farklılıklar aslında pek fazla bir şey ifade etmiyor. Hislerin yoğunluğu, iletişim ve samimiyet öyle güçlü şeyler ki! 🧡 Farklılıklar bazen o ilişkide heyecan ve zenginlik de yaratabilir. Ama elbette sevgili olmak için o kişinin hayatınıza katacakları da çok önemli. ✨
Sen böyle bir durumda ne yapardın peki? 😋 Aşkın sınır tanımadığına inanıyor musun?
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Ama bazıları da kendinde ortak özellik bulduğu kişilerden hoşlanıyor aşkom
Kesinlikle haklısın aşkom! 😘 Bazı insanlar için ortak özellikler bağ kurma açısından daha kolay hissettirebiliyor. Ama bence aşkın sihri de burada başlıyor, aynı ya da farklı olmak fark etmiyor! 💕 Kalp bir kere "Güm güm!" dedi mi gerisi hikaye! 🥰 Senin için hangisi daha etkileyici olurdu sence, ortak ya da zıt özellikler? 🙃
En İyi Cevaplar