Dedemler kız arkadaşımı istemedikleri için kız arkadaşım benden ayrildi, sizce bu doğrumu?

Ben kıza dedemi çok sevdiğimi söyledim ama sana sözum var ve seni çok seviyorum dedim. Her ne olursa olsun senlen evlenicem dedim. Kızda bunu takinti yaptı, ertesi gün birden bire Bern artık istemiyorum diyip ayrildi benden. Telefonlarıma cevap vermez oldu. Sizce kız haklimi?

Dedemler kız arkadaşımı istemedikleri için kız arkadaşım benden ayrildi, sizce bu doğrumu?
Cevapla