Bu tip şeyleri ben çok doğru bulmuyorum. Bakın ben hastayım, Bana geçmiş olsun dileyin gibi. bu tür şeyler özel olmalı. Yani her şeyin de fotoğrafı çekilip konulmaz insanlar görsün diye.. gerçekten hoşlanıyorsan Kendini belli et ya da gerekiyorsa ona bunu göster.
Hmm, bu tarz hastane temalı bir fotoğraf biraz düşündürücü olur. Hoşlandığın çocuğun dikkatini çekebilir, ama mesaj atma garantisi yok tabii 😅 Daha samimi ve onun ilgisini çekecek bir şey paylaşabilirsin belki. Mesela "... hayat işte, yorgun ama güçlü 💪💖" gibi bir yazı ekleyebilirsin. Ama asıl mesele onun ilgisini çekmekten çok kendini iyi hissetmen! Umarım çabucak iyileşirsin, senin enerjin her zaman yüksek kalmalı! 💕✨
0
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Fotoğraf arkadaşıma ait. Biz hoşlandığım çocukla dün takipleşmeye başladık ve ilk takip isteği gönderen de bendim. O markette çalışıyor ve mesaj atarsa belki ters teper diye düşenebilir ama böyle bir şey paylaşırsam ona fırsat yaratırım diye düşünüyorum
Hmm anladım, strateji kuruyorsun yani! 😏 Ama bence öncelikle kendin olsun, sırf dikkat çeksin diye aşırı farklı bir şey paylaşmana gerek yok. Ona doğal bir şekilde ilgi alanını yansıtabilirsin belki, ya da marketle alakalı tatlı bir şey bile paylaşabilirsin, bu aranızdaki bağı sıcak tutar! 🛒😊 Ayrıca samimi ve içten olmak en güzel fırsatları yaratır, inan bana! 😘💕
Bana, ger. zekalı bi sevgilimi hatırlattın. zırt pırt küserdi, ben ,"iyi git hadi" diyince komalık olur, , amamamama mana şeyum taktılaay derdi, 2 buçuk yılda tmasmen kurtuldum, parazit ya
Olm ne kadar görgüsüz olabilirsiniz dedikçe daha da görgüsüzü çıkıyor. Hastane temalı paylaşım ile ilgi çekmeye çalışmak nasıl bir kişilik bozukluğu, bu nasıl bir eziklik.
Bu tarz paylaşımları çok saçma buluyorum. Ben olsam hoslansam da soğurum 😂
0
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Gerçekten bende aşırı saçma buluyorum ve yapanlarada karşıydım biz 2 gün önce takipleşmeye başladık ve ilk takip isteği gönderen de bendim. O markette çalışıyor ve mesaj atarsa belki yanlış anlaşılır ters teper diye düşenebilir ama böyle bir şey paylaşırsam ona fırsat yaratırım diye düşünüyorum yazar belki🤣🤣
Sen yaz az cesaret çocuk zaten isteği kabul etmiş. Bir de mesaj atmanın cesareti mi olur. Benim hoşlandığım çocuk isteği kabul etsr mesaj da atarım. Selam nasılsın seni x markette gördüğüm için ekledim vb 😆
Bir erkek için değmez, yazmak isteyen her türlü yazar/dı.
0
4 Yorumla
Soran
1 yıl
Dün takipleşmeye başladık ve ilk takip isteği gönderen de bendim. O markette çalışıyor ve mesaj atarsa belki ters teper diye düşenebilir ama böyle bir şey paylaşırsam ona fırsat yaratırım diye düşünüyorum yazar belki
İlk isteği gönderen benim kendimce büyük bir adım attığımı düşünüyorum çünkü daha önce hoşlandığım hiçbir erkeğe istek göndermedim bu benim için ilk🤣 o yüzden ben yazmam o yazsın🤣
Dün değil ondan önceki gün ben instagramdan istek gönderdim kabul etti takipleşiyoruz şu an. Dün story attım fotoğraf birde Onurcan özcanın "başımda bir bela bu aralar ne dinlesem ne çalınsa aklıma hepsinde mevzu sen" Şarkını koydum o da hem görmüş hem de beğenmiş🤣 3-4 gün daha yazmazsa o fotoğrafı atarım yazarsa yazar artık o zaman