Çocuğunuzun fotoğrafını sosyal medyada paylaşır mısınız?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Çocuğunuzun fotoğrafını sosyal medyada paylaşır mısınız?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Benimkiler kazık kadar oldular onlara beni paylaştiriyorum😋
Maşallah,🙃
😌😋
şu an evli değilim cicugum da yok kendi fotoğrafimi paylaşım yapmıyorum çocuğum olduğunda niye paylaşım yapayım ki
Teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
6Cevap
Evet paylaşırdım ama bebek halini değil biraz daha büyüdüğü zaman zaten sürekli birlikte fotoğraf çekinirdik
Paylaşmam kendimi bile paylaşmıyorum ne gereği var ortalık veya bazen yakınlarımız bile pis düşüncelerle geziyor
Hemen paylaşmam. 1 yaşına falan girince paylaşırım çünkü normalde nazara çok inan biri değilim ama bu konuda olan nazara inanıyorum.
Ben hep anonim takılıyorum zaten. Paylaşmazdım.
Artık büyüdü ve kendi istediği zaman kendisi paylaşıyor. Ama bebek olsaydi, hayır buna gerek duymam.
Asla paylaşmam. Daha bebekte olsa onun özeline saygım var
Hayr nazar deger biricik yavrucuğuma
Kem gözleriyle yerler bizi
evet hem de bakın bu benim , benim bana ait notu ile 😀
Paylaşmam kendimi bile paylaşmıyorum. Bak ben böyle giyiniyorum, şunları yiyorum, şuralara gidiyorum oh canıma değsin demek gibi geliyor. Beni tanıyan beni bilir zaten başkalarına teşhircilik yapmaya gerek yok
Paylasmam. Ister bebek olsun ister ergen. Insanlar her turlu negatif energi verebiliyor. Ayrica özel yasamayi tercih ederdim en guzeli
Hayır paylasmam
Çocuğum olunca düşünürüz
paylaşmam gerek yok böyle bir şeye
Paylaşmam buyumeden
Paylaşmam.
Paylaşmam asla.
Hayır gadası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?