Ben kem gözler yüzüne paylaşmak istemezdim.
Çocuğunuzun fotoğraflarını sosyal medyada paylaşır mısınız?

#gadasından sevgilerle 🤗
Çocuğunuzun fotoğraflarını sosyal medyada paylaşır mısınız?


Selam gadası💫
Çocuğumun fotoğraflarını sosyal medyada paylaşacağımı zannetmiyorum. Hem nazara inanan birisiyim hem de bu tarz platformlarda insanların ne yapacağı belli olmaz. Haberlerde görüyoruz çocuk tacizcilerini Allah korusun. Özel hayatımı paylaşmam. 👌
Arada atıyorum instama. Zaten eş dost ekli
Cevap
10Cevap
Yok ben paylasmam nazar degcek tatli bebege. Benden baskasi görmesin :D
Çocuğumun fotoğraflarını paylaşmam kendi aklı erdiği zaman canı isterse paylaşır ya da paylaşmaz onun kararı
hayır nazara inanırım hem de pedofili diye bir şey var herkesin iyi niyetli olacağına nasıl emin olabilirim ki
Yani şimdi paylaşmam derim o zaman gelse paylaşırım kesin dndbdhd
Nazara inanan ve bizzat yaşamış biri olarak paylaşmam.
Asla paylaşmam, sosyal medya da kullanmıyorum zaten
Sadece whatsuptan paylaşırım o da 1-2 yaş olunca.. daha yeni doğmuşken hiçbir yerde paylaşmam.
nooooo ilerde evlenirsem cocugum olursa paylasmak istemem
Ortalıkta bu kadar tecavuzcu ve pedofili varken mi? ASLA!
Belirli bir yasa gelene kadar hayır nazardan korkarım çocuğum olursa bi gün
paylasirdim... bu yanliş olsaydı peygamberimiz kızı fatımayı boynuna oturtup carsı pazar gezmezdi 😊
Seyrek paylaşırım hergün paylaşmam. Nazar değer yavruma
Yüzünü paylasmazdim. Sen o kadar karninda tasi doğur sonra kem göz etsinler olacak iş değil
Hayır. Bebek benim benden başka kimse görmesin. Paylaşılsa bile nadir olurdu
hayir 6 yasinda kizim var asla paylasmam... buyunce kendi yapar.. simdilik icim rahat olmuyor...
Asla paylaşmam. Paylaşmam lazımsa da yüzünü göstermem. Emojiyle kapatırım yüzünü. Kendi fotoğrafımı bile paylaşmıyorum zaten
Nazar felan değer ara ara paylaş ama sık değil yani
ya masallah boyle melekler paylaşılırmı yolda giderken kimse görmesin diye çocuğun her tarafını örterim nazar falan deger Allah korusun
Foto paylaşmayı sevmem
nazar değer maazallah paylaşmam
Paylasmam paylastirmam cektirmem
Paylaşmam, bunu doğru bulmuyorum
Paylaşırım fakat abartmam.
Paylasmam rabbim nasıl etsinde
Paylasirim tabi olsaysi yani
Nazar değer ya paylasmam
Hiç gerek yok durduk yere nazara gelmeye...
Doğru bulmuyorum
Paylaşmam
Hayır karşıyım
Paylaşmazdım.
Olabilir
Paylaşırım. İnanmam öyle nazara falan
Paylaşırım tabi.
Hayır
Ben paylaşıyorum
Ben paylaşmak istiyorum ama onlar istemiyor 😄
Kısaca hayır
Büyüdüğünde olur
Ben olsa paylaşmam
Nazar değer
Hayır
hayır ne münasebet
Hayir.
Ben paylaşmam.
Hayir kotu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar