Konuştuğum adam sabah bana günaydın dedi hep dokuzda yazar ama. ben yazmadım. diye?

Bugün bütün gün. Yazmadı bana. Sizce vazgeçmidir benden. 5 gündür konuşuruz sizce ne yapmalıyım?
Güncellemeler
1 yıl
Adam yazdı ben yazmadım
Konuştuğum adam sabah bana günaydın dedi hep dokuzda yazar ama. ben yazmadım. diye?
Cevapla