Bu kadının amacı nedir? sizce telefon numarasını sizce niçin verdi bana?

İşyerinde çay çorba işlerine bakan bir kadın var. Yaşı 50 vardır rahat. Torunu oldu daha geçen sene. Kapalı bir ablamız. Bende 41 yaşındayım. Tamirat tadilat işlerine bakıyorum. Şimdi bu kadın da bana karşı bir ilgi hissediyorum. Hemde ciddi anlamda hissettiriyor bunu. Bana bakışı vs değişik. Yürüyüşü bile değişiyor yanımdan geçerken. Bir gün çay tabağının yanına tel nosunu yazmış koymuş, Öyle verdi. yani torun sahibi birinden hiç beklemezdim. Çok şaşırdım. Evli mi değilmi tam bilmiyorum da. Bir gün sonra ben buna, benim tel hep çoluk çocuğun elinde numaranı kaydedemem yani böyle haberleşemeyiz. Müsait zamanda sana ulaşırım ben dedim. Tamam dedi. 2 3 gün sonra bana dediki "ben herkese numara veren biri değilim, sende bana çok bakıyorsun, adım çıksın istemem, numaramı bunu söylemek için vermiştim sana dedi. Bende öyleyse eğer özürdilerim kusura bakma dedim. Ama öyyyle kaldım yani. Çok küçük duruma düştüm. BU KADININ DURUMU NEDİR? BENİM ANLAMADIĞIM ÇÖZEMEDİĞİM BİR ŞEY Mİ VAR? Yoksa gerçekten ben yanlış mı anladım?

Bu kadının amacı nedir? sizce telefon numarasını sizce niçin verdi bana?
Cevapla