Eşim çok ilgisiz bir iltifatı bile çok görüyor, ne yapabilirim?

Bir erkek, karısına bir iltifat bile etmekten neden aciz olur?

Güncellemeler
1 yıl
Öncelikle herkese cevaplarından dolayı çok teşekkür ederim. Eşimin beni sevdiğini biliyorum sevmese şunu, bunu yapardı diye düşünüyorum. Biraz iletişimimiz kopuk biraz da ben yoruldum bişeyleri düzeltmeye çabalamaktan. Bakımlı olmam çok sorulmuş, evliyiz sonuçta bana en yakın kişi o her an her saniye ikimiz de model gibi gezemiyoruz bu da gayet doğal. Onunla konuşup konuşmadığım sorulmuş, bazen kırıcı bir üslupla bazen ağlayarak bazen de sakince ne istediğimi söyledim anlattım düzelemiyoruz.
Güncellemeler
1 yıl
Benim ilk yazdığım soru başlığı farklıydı. Düzenlenmiş tek sorun iltifatmış gibi algılatmış. Evet kimi zaman mutsuz oluyorum kendimi değerli hissedemiyorum. Çocuklarımız var onlara iyi birer ana baba olalım, huzurlu, sevgi dolu bir yuvamız olsun, mutluluğu başka yerde aramasınlar istiyorum. Boşanmak çözüm değildir arkadaşlar. Bu soru biraz sitemdi aslında. Evliyseniz eşinizle birbirinizi anlamaya çalışın yoksa anlaşılamayan taraf çürüyüp gidiyor.
Sevenlerin mutlu olması dileğiyle
Eşim çok ilgisiz bir iltifatı bile çok görüyor, ne yapabilirim?
Cevapla