Numara verdi bende çaldırdım ona oda kayıt eti benimkini arar mı bu yakışıklı sizce?

bugün taksiye bindiğim erkeğe biraz hayatındaki olaylardan bahsettim , dolandirildim falan. bekar misin diye sordu yaşımı sordu , esinden neden ayrıldım diye sordu , sonra evden daha illeri giti bende evi geçtin lafa daldik cok uzakalsma param yok fazla geri don dedim , guldu seni kaçırıyorum dedi saka yapti, bende bir o eksikti dedim. sonra fazla para soyledi herkes dolandirmis bide ben dolandirim seni dedi güldü. Paran yoksa al dedi uzati bana geri. Olmaz öyle şey dedim ödedim. inerken bana telefon numarasını verdi lazım olursa ara dedi , neden bunu yaptı sence?
Numara verdi bende çaldırdım ona oda kayıt eti benimkini arar mı bu yakışıklı sizce?
Cevapla