Erkekler neden böylesiniz gercekten ben bu durumu yaşamaktan bıktım ya?

Ne zaman biriyle flörtleşşem başta her şey mükemmel , iltifatlar şunlar bunlar, sonra gönlümüzü çalıyorsunuz , bir zaman sonra yoksunuz. Abi kayboluyorsunuz, sanki hiç konuşmamıssınız gibi ortadan aniden gidiyorsunuz. Bak bunu bikere yaşasam tm derim ama bir oldu, iki oldu , üç oldu , dört oldu , laanv kimle tanışşam aynı awhj. Artık ben güvenemez oldum. Artık gercekten duygularım yok ya. Bu nedir? Amaç ne abi?

Erkekler neden böylesiniz gercekten ben bu durumu yaşamaktan bıktım ya?
Cevapla