Yeni biryle tanıştığımda ona aşırı bağlanıyorum benle konuşmadığında hayatım kararıyor?

İlla çok güzel ya da geç cevap vermesi falanda önemli değil ben beğendiysem bırakamıyorum cevap vermeyince depresif oluyoryorum başka hiçbir iş yapamıyorum sadece onu düşünüyorum artık çok yoruldum ne yapmam lazım yardım edin lütfen?
Yeni biryle tanıştığımda ona aşırı bağlanıyorum benle konuşmadığında hayatım kararıyor?
Cevapla