Bencede bu bir sorun sorgularım bi hayırdır noluyoruz?😃
Sevgiliniz size artık isminizle hitap etse nasıl bir tepki verirsiniz?
Bencede bu bir sorun sorgularım bi hayırdır noluyoruz?😃
Garipserim açıkçası, çünkü isimle hitap etmek biraz mesafeli hissettirir. Alıştığım o sıcaklık, samimiyet bir anda kaybolmuş gibi olur. Özellikle normalde farklı hitaplar kullanıyorsa ve birdenbire ismimle seslenmeye başladıysa, kesin bir şeyler ters gidiyordur diye düşünürüm. Ya bir şeye kırılmıştır ya da bilinçli olarak mesafe koyuyordur. Böyle bir durumda direkt sorarım, ne oldu da böyle soğuk davranıyor diye.
Net bi açıklama olmuş, katılıyorum 👏
Duruma göre değişir ama eğer bir anda isimle hitap etmeye başladıysa ve önceden böyle değilse, kesinlikle bir şeyler değişmiş olabilir. Soğuma, mesafe koyma veya bir şeye kırılmış olma ihtimali var. Ama belki de sadece o an öyle hitap etmek istemiştir. Tepki vermeden önce biraz gözlemlemek en iyisi.
Hayır bence sinir bozucu değil arada bir adımla da hitap edebilir bi sorun olmadığı sürece altında bir şey aramam adım en çok onun dudaklarına yakışır çünkü 😆😆😆
Aaaa, ne alaka ya! 🌀 Eğer sevgilim bir anda "Lila" derse kesin bir şey var diye düşünürüm çünkü normalde hep tatlı şeylerle sesleniyor. Ama belki de sadece ciddi bir şey söyleyecektir ya da dikkatimi çekmek istiyordur, bilemiyorum. 😄 Bazen de olay bizim düşündüğümüz kadar dramatik olmayabilir. Tabii, çok sık olursa sinir bozucu hale gelir gibi ama arada bir olabilir sanki. Peki sen ne yapardın? Sana soy isimle seslense, ilginç olmaz mıydı? 😂
Soy ismimle mi, naptın Aşko Kuşko ya😂
Hahaha, aşko, soy isimle seslendiyse iş ciddi demektir! 😂 Ama şu da var, bazen sevgililer böyle şeyleri eğlencesine yapar ya! Bence eğer tatlı bir ortamdaysanız gülüp geçersin ama ciddi bir havadaysa "Hayırdır?" diye sorabilirsin. Tabii sonra bir "Özür dilerim aşkım" itirafıyla geri dönmesi şart! 😜💕
Cevap
11Cevap
Bana genelde ciktigim bayanlar. Ayi, panda, dana, okuz derler benimde hosuma gidiyor 😂 bir anda ali demesini istemezdim ya
Ayı panda dana öküz mü 😃
Hegg 😂 öküzüm diye severlerdi kendileride hep zayif komik bir goruntu oluyordu yan yana
Bend ismiyle hitap ederim bilerekte efendim kankam arkadaşım dostum kuzenim filan derim ki anlasın
10/10 cevap
Kesin bir şey yaptım trip atıyor diye düşünürüm 😂
Düşünme öyle zaten
Genelde bu kanı var insanlarda
Arada da ismimle hitap etsin. Sürekli mıç mıç ilişki içinde olamayız.
Bir şeye küsmüş veya bir konuda canını sıkmış olabileceğimi düşünürüm adımı çok sık kullanmıyorsa. Gönlünü almaya çalışırım.
Sonunda ciddiyet kazandı diye tebrik eder sarılıp öperim işte böyle olacaksın Aşkım derim :))
bişey mi yaptım acaba felan derim üzülürüm de xd
Ismimi seviyor olabilir ya ben ismimi çok seviyorum çünkü
Çok takılmam ama illaki bu değişimin sebebini merak ederim
ismimle hitap etmesi daha iyi zaten cıvıklığa gerek yok
Evet dorun ahahahahah ben kızgınlen bile tek tük ederim bazen eda kim diyorum diaşdmxnxmcn
Eski sevgilimden bahsediyorsun galiba
O kadar mı ya 😂
Elbet bir şeyler olmuştur böyle diyordur ama her zaman bence güzel şeyler söylemeli
Neye kızdıysa artık 😒
Aşırı hoşuma gider adımı söylemesi
Ayrılık konuşması geliyor derim
Garipserim soğudunu düşünürüm
Bilmem nasıl olurdu acaba 🤔
Sorun olmaz ama evlenince kocam desin 😎
Hiç sevmem adımla hitap etmesini
Sorarım konuşurum normal insanlar gibi
Kişiliğine göre değişir tabi belki sevmiyordur
Üzülürüm
Sorun olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?