Aşılamayacak meseleler değildi ayrıldı ayrılığın 20-25 gününe yeni birisi kalp kırıklığı gözyaşı bir hesabı olur değil mi?

10 aylık bir sevgilik dönemi ve çok güzel hiç üzmeden geçen ilişki onca güzel anı yaşanmışlık ama ayrılık... Peşine hemen nişan yapacak kadar instagramına kalp ve isim koyacak kadar başkasını sever mi insan 🥺🤷‍♂️

Aşılamayacak meseleler değildi ayrıldı ayrılığın 20-25 gününe yeni birisi kalp kırıklığı gözyaşı bir hesabı olur değil mi?
Cevapla