Hiç aşık olmamak mı daha iyi, yoksa yanlış kişilere aşık olmak mı?

Merhabalar, 👋🏻

Ya yanlış kişiye aşık olursam. 😏

Hiç aşık olmamak mı daha iyi, yoksa yanlış kişilere aşık olmak mı?

#ProFighter 👊🏻

Güncellemeler
1 yıl
Süperizzzzzzzzzzsssssssssssssss 💥
Hiç aşık olmamak mı daha iyi, yoksa yanlış kişilere aşık olmak mı?
Cevapla