Çekine biliriz sert bir bakışların vardır belki ters yaparsın diye konuşmuyoruzdur. Herhangi bir ışık yakmazsan kimse konuşmaya gelmez diye düşünüyorum
Düşünsene senden niye red yiyip kendilerini rezil etsinler ki. Beğendiğin erkekle sen gider konuşursun evet veya hayır o red etse daha iyi olabilir. Eşitlik var sonuçta.
0
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Herkese kendilerini rezil ediyorlar bana gelince mi durum değişiyor ayrıca ilk adımı begensem bile erkek atmalı ben hep bunu düşündüm
Bide herkese gidip veya gitmedikleri halde herkes rezil olduklarını düşünüp ve bunu yayarsa düşün artık. Erkeklerde bunların farkında bunuda düşün. Aklı başında bir erkek kıyamete kadar böyle insanlardan kaçar. Çünkü erkeğin kendisi zaten bu sisteme karşı koymak için vardır.
Erkekler Ne Diyor
istemiyorlar demek.
Niye hep bakıyorlar peki uzun uzun
Çekine biliriz sert bir bakışların vardır belki ters yaparsın diye konuşmuyoruzdur. Herhangi bir ışık yakmazsan kimse konuşmaya gelmez diye düşünüyorum
Düşünsene senden niye red yiyip kendilerini rezil etsinler ki. Beğendiğin erkekle sen gider konuşursun evet veya hayır o red etse daha iyi olabilir. Eşitlik var sonuçta.
Herkese kendilerini rezil ediyorlar bana gelince mi durum değişiyor ayrıca ilk adımı begensem bile erkek atmalı ben hep bunu düşündüm
Erkekte kendinin en az bir kız kadar değerli olduğunu düşünüp ilk adımı kızdan beklemeli bence. Aksi halde maddi manevi zarar görür.
Bide herkese gidip veya gitmedikleri halde herkes rezil olduklarını düşünüp ve bunu yayarsa düşün artık. Erkeklerde bunların farkında bunuda düşün. Aklı başında bir erkek kıyamete kadar böyle insanlardan kaçar. Çünkü erkeğin kendisi zaten bu sisteme karşı koymak için vardır.
dış görünüş yani mimikler falan sert duruyor olabilir ne cevap vereceğini tahmin edip gelmiyordur
Evet sert duruyorum
E sert duruyorsan gelip nasıl selam versin adamı dövecek gibi bakıyorsunuz kesin
Elimde değil kaslarım bakışlarım oyle
Gülümsemek zor değil
Ya da bakışına karşılık verip ufak bir gülümsemek
Özelden yazar mısınız bi
Sana bakıyorlar gibi geliyordur.
Hayır baya uzun bakıyorlar yoksa ben herkesin herkese baktığını biliyorum
Herkese uzun bakıyorlardır.
Çok çikin ıyy şuna bak diye bakıyorlar belkide.
Cirkine yazan da var kabulum çirkin gelebilirim
Göreceli bir şey bu
belki tayt giymiyorsundurrrr
😅😅 evet giymiyorum
ama olmazkiiiiii sen daha ilk maddede elendinnn
Napalim😀
acilen tayt giy. ama öyle nike falan olmasın o zaman yine yaklaşmaya çekinebilirler. zaten kalça güzelse taytın markası önemli değil :)
çarpmamak için bakıyorlardır belki de
Komik normal mekanda otururken
seksi buluyorlardır bakıyorlardır. konuşunca pek bir numara olmaz diye de gelmiyorlar olabilir. ben çok kişiye bakıyorum ama herkese gitmiyorum.
ya da standart herkesin zaten yazdığı gibi çekiniyor vs olabilirler. o zaten basit sebep
Belkide çünkü çoğu hoşlanan kişi oluyor arkdaslari kiz arkadaşlarından duyuyorum hoşlandıklarıni falan hepte şey diyorlar korkuyorum falan
yeni nesiş alışkın instadan ekleyip yürümeye vesaire. gelip hoşlandığını belirtmek baya zor geliyor o tiplere
Sert görünüyor olabilirsin
Evet
O zaman sert görünmeyi bırakmayı dene..
Ama elimde değil yüzüm oyle
Atsana bir göreyim ona göre yorum yaparım
sen gidip konuş o zaman
Resmini goriyim belki ben bakip konusurum.
Seksolojik duygularını seninle gideriyorlardır
Şaka yapıyorsun degil mi ama öyle bir kız değilim ki
Erkek gözünde öyle birisin demek ki
Çok açık bile giyinmiyorum cilve falan yapmadan nasıl o gözle bakilabilir
Bakan bakıyor ablacığım ne diyeyim
Herkese bakıyorlar
Evet o da doğru ama baktilarina yuruyorlar bir şekilde fark ettim
Yaşın büyük geliyor demek ki
21 büyük mü
Asık suratlisin
Olabilir
Kimse gelmez
Kızgınmı bakıyorsun
Evet ama bu engel degilki tanismaya
Cesaret edemiyorlar
Sen bakıyonmu
Hayır gözlerimi hep kaçırıyorum öyle kimseye bakmadım
Onun için cesaret edemiyorlar
Yaş kaç
21
Bakımlı mısın
Sen konuş.
Hiç yapmadım erkek konuşmayı baslatmali
Güzelmisin acaba
Yani bakıyorlar çoğu kişiden duyuyorum ama
Kaç yaşındasın peki
21 e girdim
Ne iş yapıyorsun
Üniversite öğrencisiyim
Hmm anladım peki ciddi ilişki düşünüyormusun
Evet zaten ciddi olsun öyle hergun biriyle konuşan bir tip değilim özel olsun istiyorum
Tanışmak istermisin
Konuşurlar
Utaniyolardir