Boşanmaya nasıl karar verirdiniz? Biraz uzun ama büyüklerim lütfen cevap verir misiniz 🥲?

Evliliğimin 7. ayındayım 4aylık gebeyim ilk başlarda çok iyiydik sonradan her şey boka döndü eşimin sayesinde ailemi sevmemesinden tut neden yardım etmedi (kaçarak evlendik) onu etmedi diye defalarca kavga çıkardı psikolojik baskı şiddet dedim düzelir sabredeyim evlilik zordur ilk aylar annemgille gizli konuştum onun işi sebebiyle başka yerdeydik şimdi memlekete geldik daha iyi olur dedim ama burada daha beter oldu annemgilr gitmeme izin vermez haftada bir defa oda 2-3saat aldıktan sonra burnumdan getirir hala aynı değişsen hiçbir şey yok parası olsa bile param yok der ciddiyim ne bi sosyal hayat var bende ne bi üzerime doğru düzgün bişi alırım. Beraber vakit geçirelim diyorum annesiyle kıyaslıyor beni zamanında annem hamile karnıyla tuğla taşımış şimdi ondan gezip istediğini alıyor diyor. Ben 22 yaşındayım ama çok yoruldum bıktım ailem her daim arkamda ama ben nedense cesaret edemiyorum bunun cevabını kendime soruyorum ama cevap yok kaldım öylece evde her şey var araba motor ev eşyası tam ama huzurum yok. Eşimin ailesiyle kaç defasında konuştum ama beni kimse tınlamıyor üç maymunu oynuyorlar

Boşanmaya nasıl karar verirdiniz? Biraz uzun ama büyüklerim lütfen cevap verir misiniz 🥲?
Cevapla