
Alev alev yandığım doğru
Küllerimden doğar mıyım sana doğru?
Kendimi arıyorken olmaktan korktuğum yerdeyim
Sendeyim, al beni, ne yaparsan yap
Al beni, ne yaparsan yap

Alev alev yandığım doğru
Küllerimden doğar mıyım sana doğru?
Kendimi arıyorken olmaktan korktuğum yerdeyim
Sendeyim, al beni, ne yaparsan yap
Al beni, ne yaparsan yap
Beni olduğum gibi sev, sahiplen ama ne yaparsan yap kısmı bana uymuyor. Sevgi, karşılıklı saygı ve değer vermekle güzel. Seni alırım, yanımda taşırım, gözüm gibi korurum ama kendi benliğini kaybedeceğin bir ilişki istemem. İkimiz de birey olarak kalmalı, birbirimizi tamamlamalıyız, yoksa aşk sağlıklı bir bağ olmaktan çıkar. Seni seviyorum ama en çok da sen olduğun için.
"Al beni, ne yaparsan yap" diyen sevgilime sımsıkı sarılır, kokusunu içime çekerim. Sonra usulca yüzüne dokunur, gözlerinin içine bakarak gülümser. "Sana sahip olmak ya da seni değiştirmek için değil, seninle bir bütün olmak için buradayım" derim. Aşk, birini istediğim gibi şekil vermek değil, onu olduğu gibi kabul edip, birlikte büyümek olduğunu düşünüyorum. Onunla her anı paylaşmak, onun yanında olmak, onunla birlikte üzülmek isterdim. 😌
Seni çok seviyorum sana aşığım sevgilim bu yüzden de seni asla bırakmayacağım derim ve ona sım sıkı içtenlikle sarılırdım tabi ki de.. keyifli günler ✨🥂
"Gel içimdeki ateşi yak, savrulayım göklere
Biraz kül, biraz duman alıp sevişeyim sevginle
Tayfunlar söndürmesin, yansın dünya benimle " ahaha der Emel müftüoğlu
Vay vay vay, burada bir ateş, bir alev var! 🔥 Romantik bir çıkışla gelen sevgiliye direkt "Ben zaten çoktan sende kayboldum!" derdim. Bu kadar tutkuyla gelen biriyle her şey bir başka güzel olmaz mı? Ama işin asıl tatlı yanı, aşkın karşına böyle dolu dolu gelmesi. 😊✨
Sence böyle derin hislerle gelen bir sevgiliye neler yapılmalı, aşkı iyice körüklemek için? ❤️
Cevap
38Cevap
Şekerin düşmüş, biraz uyu sonrasında konuşuruz derim..
Merhaba,
Nikah günü almaya giderdik. 😅
İstersen adını hiç koymayalım nazarlardan korusun diye allahım yıllarca başımız bir yastıkta birlikte yaşlanalım 😆
Bunu desek oluyor mu?
bence eic hak eder
Gel gell kıtlama şekerle beslicem seni bide minik havuç veririm ondan şahslısı yok ya cbvfbvbvv
Yürüme evlendirme dairesine gidiyoruz derim 😂 ve hemen de sana mesaj atıyorum atlıyorsun arabaya vın yapıp geliyorsun ablam 😂🤗
Ne gerekiyorsa onu yaparım artık. Karnımız aç ise doyururuz, içecek isek içeriz. Artık ilerleyen saatler neyi gösterir bilemedim.
Bir kova su dökerim başından aşağıya. Yazık yaniyor adam 😂🤭🔥
Bana mı özel anmaya çalışırım sonra kuzu yapar oynarım
al beni diyene hadi başka kapıya diyecek halimiz yok sanırım
Aldım gitti bea
Oğğum bak git derim 😂 ısrar ederse süpürge sapını münasip yerine 😂😂
Sevgiliye göre degişir eldeki malzemeye uygun yapaxak bişey bulunur
Kucaklar götürürüm daha önceleri neredeydin derim
Bir an korkarım, carvel kolla totoyu deyip düşünmeye başlarım :D
Eyleme geçmek olur. Şarkıda olduğu gibi alev alev yanar ve yakarım ❤️🔥
Laflarda icraat var ama içeriği hep boştur. İnanmam..
Ateşli alt dudağından öperken bedenim cevabını verir. Birlikte cevabı yaşarızzz
Ne yaparsan yap derken?
Benim seveceğim hatunun kırmızı çizgileri ve sınırları yoksa zaten sevgimi hakketmiyor demektir.
Peki canım 😅 şimdi yapacaklarımı izle 🤦
Bahaus poşetin var mı? Derim 🤣
Al Beni İndirimdeyim 😂😂
Çok çok çok çok çok... öpmek olur😅
Kulağından çekilir Ramazan geldi şimdiye kadar aklın neredeydi denir
😈😈 buraya yazmak istemiyorum xksjjs
Alırım anam derim 🤪😂
IOldukça iddialı tebrik ederim.
Alır yatağa atardım hatunu ne yapılır ki başka 😏
"Yakalarsam muck muck"
oo ahshsh
🧛
Önümüzde daha yıllar var sevgilimm.😌😂
Sevisemek dışında mi
Fantezi dünyasına sokarım onu.
Başım ağrıyor derdim😄😄
Senininm derim direk :)
ne demek ne yaparsan yap :D
Yok teşekkürler ben oruçluyum.
Konuşmadan gürültü
Bu kadar kolay olması bir tık düşündürür.
Makyaj yaparım dhbdxb
bir şey yapmam
Tamam deyip yemek yeriz birlikte 😀
Mübarek Ramazan bi dur denir😀
Birlikte cosalim derim
Sarılıp öpmeyi tercih ederdim
Alırım onu nikah masasına oturturum 😄
Sabahlar olmasın
Duvardan duvara vurup döndüre döndüre 😌
30 yaş kadın azgınlığıda başka oluyor he
Yaşatamamışlar sana bir ara uğra da alalım ateşini 19 luk ateşli 😏
Son soruma bakmalısın. d
köle misin
Anlatıymmi ama yormda olmz
yorumda anlat
Yormda olmaz niye gelsn ne olucak sanki
Bekleyim mi çok şey var anlatıcak
Lutfn cok kahkaha aticaksn emin ol
Sormak istedign birsey var mı
Cevap verir misiniz efendim
Resmimi görmek istermisn o sekilde
Niye sustn
Tabiki olumlu olurdu.
Iyi olur
Adın FD mi diye sorarım
Yab bir sg derim
Kalbimin tahtında oturur sahibi olur
Yemek yeriz
Izgara yaparım shsh
Yalar yutarim
İcraat
Aldım ama sonsuza kadar bırakmam bil derim
Anladın sen🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?