Erkek arkadaşıma bir yıl olmasına ragmen ısınamadım fakat? ( herkese +1) ?

Erkek arkadaşımla 1 yıllık bir ilişkimiz var her zaman ne istersem yapar sürekli sevdiğini söyler fakat ben bunu hissedemiyorum acaba ben sevmediğim için mi hissedemiyorum 2 gün önce ayrılmak istedim ben seni bırakmam dedi bir şey diyemedim iyi bir insan hatta mükemmel fakat ben sevemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Iyi bir insan oldugu icin bırakmak ve kaybetmek istemiyorum en ufak bir seyde soğuyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Saçma Şeyler yazmayın sevmediğimi biliyo sadece bir gün seversin diyip bekliyo
Erkek arkadaşıma bir yıl olmasına ragmen ısınamadım fakat? ( herkese +1) ?
Cevapla