SEVGİLİMİN VASIFSIZLIĞI MI ABİSİNİN HADSİZLİĞİ Mİ DAHA KÖTÜ :d?

Sevgilimin abisi bana takık. Böyle aramızda negatif bir enerji oluyor gıcıklaşıyoruz birbirimizi görünce.
35 yaşında bu arada. Neyse son zamanlarda konuşmuyoruz yine evde çok denk gelmiyoruz. Gece geldi eve işte sevgilime erken yat yarın dersin var derse gideceksin dedi. Böyle yüksek sesle konuşuyor bide.

Rencide ediyor yani. Sonra benim duyabileceğim sesle “Hadi yat uyu arkadaşını da gönder” dedi.
Sonra ben çok sinirlendim delirdim yani. 25 yaşında bir kızım ben de. Arkadaşını gönder ne demek

Sonra sevgilime söyledim bu nasıl terbiyesiz bir laf falan onunla da tartıştık. İtiştik bide. Bu nasıl terbiyezlik dedim

“o benim abim”dedi ben de “eee benim hiçbirşeyim değil ama bu şekilde konuşamaz dedim” bağrıştık falan küstük konuşmuyoruz şu an

Erkek arkadaşım tam bir it değil mi

SEVGİLİMİN VASIFSIZLIĞI MI ABİSİNİN HADSİZLİĞİ Mİ DAHA KÖTÜ :d?
Cevapla