Sevgilimin abisi bana takık. Böyle aramızda negatif bir enerji oluyor gıcıklaşıyoruz birbirimizi görünce.
35 yaşında bu arada. Neyse son zamanlarda konuşmuyoruz yine evde çok denk gelmiyoruz. Gece geldi eve işte sevgilime erken yat yarın dersin var derse gideceksin dedi. Böyle yüksek sesle konuşuyor bide.
Rencide ediyor yani. Sonra benim duyabileceğim sesle “Hadi yat uyu arkadaşını da gönder” dedi.
Sonra ben çok sinirlendim delirdim yani. 25 yaşında bir kızım ben de. Arkadaşını gönder ne demek
Sonra sevgilime söyledim bu nasıl terbiyesiz bir laf falan onunla da tartıştık. İtiştik bide. Bu nasıl terbiyezlik dedim
“o benim abim”dedi ben de “eee benim hiçbirşeyim değil ama bu şekilde konuşamaz dedim” bağrıştık falan küstük konuşmuyoruz şu an
Erkek arkadaşım tam bir it değil mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer