Pek kız arkadaşı olan biri değil. Samimiyet var değer veriyor ama sadece yakın arkadaş olabilir mi?
Arkadaş bakıyordur
Nötr
Hoşlanıyor senden
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Pek kız arkadaşı olan biri değil. Samimiyet var değer veriyor ama sadece yakın arkadaş olabilir mi?
Cevap
3Cevap
Ben hayatimda böyle saçma soru duymadım valla süpersin
Sizinkiler daha mantıklı dursun diye 🙃
Aşık olmuş sana
Bunu kesin nasıl anlarız peki
Neyi
Bana arkadaşça da olabilir gibi geliyor ama arkadaşlarım öyle düşünmüyor anlamadım
Hiç sevgiliniz oldu mu
Oldu
olm bune lan başlığa bak çok güldüm sana
İyi ne güzel birilerini güldürebilmişiz bugün de
:D
biraz özet geçsene tam konuyu idrak edemedim :D:D
Dalga geçmek için konuşmak için mi ona göre yazağım 👉👈
konuşmak için
Bir arkadaşım var samimi olduğum biri. Ben güzel bir arkadaşlığımız olduğunu düşünüyorum ama yakın bir iki kız arkadaşım öyle düşünmüyor. En son onunla mesajlaşıyorduk işte o sırada bir iş konuşması yapıyordu o da yakın bir dostuyla, o da demiş x'le mi konuşuyorsun. Bir insanın yüzü gülünce akla ilk gelen kişi olmak güzel ama nasıl beni anladı anlamadım. Sevgililer gününde herkesin çiçekleri vardı özenmiştim ama haberi yoktu bana gül almış yoğun bir gündü diye beş dk bıraktı gitti sevgililer günü değil de sevgi günü diyelim dedi. Çok yoğun ve zor bir dönemden geçiyor ben destek olmaya çalıştım ve o da bana değer veren iyi bir arkadaşım gibi geliyor bana arkadaşlarım da bu yaşta imkanı yok diyor. Sevgili yapmayı da istemeyen bir insan yani. Bana flörtöz konuştuğu da yok.
karışık bir durum ama sanki seni yedekte tutuyorda esas sevgili olmak istediği ile olunca ilgisini bırakacak gibi
Kız peşinde koşan biri de değil ki instagramını stalkladım 👉👈 takip ettiği tüm karşı cins evli zaten az var iki tane bekar gördüm biri büyük baya diğerinde de beğeni bile yok...
Bu tür bir arayış vakti de olduğunu sanmam zaten aşırı yoğun çalışıyor günde beş saat maks uyuyordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hmm, bu durum biraz kafa karıştırıcı gibi görünüyor ama şunu söyleyeyim, güldüğü sırada o şekilde direkt bir şey söylemesi aslında biraz ilgisini belli etme çabası gibi geliyor bana. Genelde insanlar hoşlandıkları birine daha fazla dikkat eder ve zaman zaman böyle dolaylı yoldan ilgi gösterir. Ama kesin bir şey söylemek zor tabii, çünkü bazı insanlar da gerçekten samimiyetle arkadaşça yaklaşır. Ona olan ilgini ya da hislerini göstermek istiyorsan biraz daha ortamı gözlemlemek, küçük işaretleri takip etmek faydalı olabilir. Ben o seçenekte “Hoşlanıyor senden” diyorum.✨