Bir aylık evliyiz bir ay içinde defalarca kavga ettik bugün de rahatsızlandım karnım nmidem çok ağrıdı defalarca kustum eşim ben kusarken yanıma bile gelmedi sonra ben salona gittim sinirle kalktı açık giyinirsen böyle olursun numaramı yapıyorsun (açık giyindiğim yer evin içi) canım sen kalk hastaneye götüreyim dedi hayır dedim ne halin varsa gör dedi gitti yatak odasına sonra bi daha geldi hastaneye götüreyim dedi yine hayır dedim geçti mi ağrın dedi bende sana dicek çok lafım var ama susuyorum şu an dedim az daha oturdu gitti odaya uyudu bugün hiç uyumadım salona yanıma gelince de asla benimle temas etmedi sarılmadı göz yaşımı silmedi
ve ben dört gün önce ilaçla intihar ettim bunu o bile bile bana böyle davranıp bıraktı
ben napıcam annem sürekli arayıp hep iyi ol onunla onun ailesiyle diyo ancak kefenle gelirsin buraya dönüşün yok diyo resmen beni silmiş gibi konuşuyo çok çaresizim napıcam bilmiyorum kimseye bişey anlatamıyorum hiç kimseye diyemiyorum olanları
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
eşim yok maalesef,.
Evlenene kadar benimde öyleydi. Evlendim bizde sürekli kavga etmeye başladok 7 aylık olduk şimdi uzaklaştık iyice boşanma olayıda olmuyor
Neden boşanma olmuyor
Yeni evlisin süper bi ilişki gösterdin herkese nasıl boşanacaksın?
Kurtulmak istiyorum bu hayattan
Kendimi öldürmekten başka çarem kalmadı
Bende ama olmuyor ikimizin durumuda aynı bence
Sizin kavga sebebiniz ney
Seni çok iyi anlıyorum bende öyleyim
Ailelerden başladı ocakta yemek yaparken yağ sıçramasına kadar her şey oldu
Mide ağrısından öldüm afedersin defalarca kustum bana sen canım dedi gitti yattı bana hiç bakmadı
Ben olsam bakardım başından ayrılmazdım. Nerde yaşıyorsunuz?
Değer bilinmiyor işte yanlış insanlar yanlış kişiler ile evli
İntihar girişiminde niye bulundun. bu kolay bişey değil. ayrica bir ayda 10 yıllık evliler gibi kavga eder olmuşsunuz.
İstanbul da doğdum büyüdüm eşimin tayini çorluya çıktı buraya taşındık kendimi çok yalnız hissediyorum o yüzden intihar etmeyi istedim
Yeni yere alışması zordur da bunu başka şekilde cozebilirsin. intihar psikolojisi kolay bir karar değil.
Yaşama hevesim isteğim hiç kalmadı
14 yıldır gurbetteyim anlıyorum. bu yanlız hissettmenin sebebi eşinin biraz ilgi göstermemeside olabilirmi? Biraz mücadele et. bir işe girsen aslında hem meşgale olur sana hem bir gelirin olur. baktın olmuyor ayrilirsin. diye düşündüm. tabi yürümeyeceğini düşünüyorsan hamile kalmamani tavsiye ederim.
Sen de evlilikten dolayı mı gurbettesin
Evet maalesef.
Acaba hangi şehir diye sorsam ayıp etmiş olur muyum
Düzce
Ben çorlu
Canım ya diyecek söz bulamıyorum 😔
🥺
Çalışıyor musun sen
Atama bekliyorum anaokulu öğretmeniyim
Şu an duam atanman inşallah atanırsın. Bir kadın ayaklarının üstünde durabilmeli. Ve bu süreçte sakın çocuk yapma.
İnşallah olur nolur dua et belediye hep başvuru yapıyorum oraya girmeyi çok istiyorum eğer olur da beni alırlarsa İstanbul’a taşınıcaz
İbb deki yeni alımlara başvurdun mu
Çocuk hiç istemiyorum ben babasız büyüdüm yani babam vardı ama yoktu sonunu göremediğim bi evliliğe bi can getirmeyi hiç istemiyorum
Genel başvuru kısmına başvurdum yuvam İstanbul kreşlerine girmek istiyorum çocuk gelişimi bölümü mezunuyum alırlarsa oraya alırlar beni
Hadi bakalım inşallah. Rabbim gönlüne göre versin💕
Amin Hepimizin İnşallah olur 🙏
Seni göğsüne alıp başını okşamalı
Değerini vermeli, ilgilenmeli
İntihar vs deme gencecik kızsın
Sende dikbasli sin o da
Kocan ne iş yapiyir
Polis
Hayırlı olsun almışsın başına belayı
Nasıl yani
Bugüne kadar polisle evlenip mutlu olan kaç kadın gördün sen