Sizin evliliğinizin ilk dönemi nasıl geçti?

Merhaba evleneli neredeyse bir yıl olacak ama biz sürekli tartışıyoruz ilk yıllar normal olduğunu söylüyorlar ama eşim artık boşanmak istediğini ve mutsuz olduğunu söylüyor bana bazı seylwei abartıyormuş gibi geliyor ama bilmiyorum da sizin evliliğinizin ilk yılları nasıl geçti acaba çok kavga eden oldu mu eşim sürekli ben bu ilişkininin sonunun ne olacağını biliyorum diyor ve çocuk istemiyor ben de tam tersi çocuk istiyorum o olsa da olmasada ben anne olmak istiyorum
Sizin evliliğinizin ilk dönemi nasıl geçti?
Cevapla