Anlaşamadığınız konularda amacınıza ulaşana kadar çatışır mısınız yoksa bazı şeylerden ödün vererek uzlaşma yoluna mı gidersiniz? Ben pek çatışmayı sevmiyorum sanırım 😊


Anlaşamadığınız konularda amacınıza ulaşana kadar çatışır mısınız yoksa bazı şeylerden ödün vererek uzlaşma yoluna mı gidersiniz? Ben pek çatışmayı sevmiyorum sanırım 😊


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Zevkli olmuyor artık çatışmak, he tamam sensin diyip içimden sövüyorum 😃
He deyip geçiyoruz 😅
Yani ne çatışırım ne uzlaşırım :D
Kadınların çoğu çatışmayı sever, şahsi görüşüm. Çatışacak konu yoksa bile arayıp bulurlar🙄
Öyle herkesle değil o hoşlandığımız kişiyle ölümüne çatışırız djdjs
Kesin 😅
Bir kadınla tartışıp şuana kadar kazandığımı hatırlamıyorum ben o yüzden saldım bende uğraşmıyorum :D
Bu da güzel bir bakış açısı 😅
:D 🙏
Ben çatışma halini bıraktım normal davranıyorum artık karşıdaki düşünsün 😀
Normal davranınca da karşıdaki telaş yapar 😅
Yess 🤫😉
Çatışmayı genel olarak sevmem