Her şeye rağmen sesini duymak istediğiniz, özlediğiniz, yolunu gözlediğiniz biri var mı? Telefon açsa ona ne söylemek isterdiniz?
https://youtu.be/HOTNV9IG23U?si=bBsbE5SRdMtrSbVA
https://youtu.be/HOTNV9IG23U?si=bBsbE5SRdMtrSbVA
Evet, var. Kim olursa olsun, ne yaşanmış olursa olsun, arasa yine o telefonu açarım dediğim biri var. Çünkü bazı insanlar hayatında öyle bir yer edinir ki, ne kadar zaman geçerse geçsin, ne kadar uzak kalırsan kal, onların sesi tanıdık bir liman gibi gelir. Belki konuşacak çok şey olmaz, belki aynı hislerle devam edemem ama o an aramışsa, bir sebebi vardır diye düşünürüm. O yüzden bazı insanlar için gurur, kırgınlık ya da mesafe fark etmez, telefon çaldığında hiç düşünmeden açarım.
Öyle…
Öyle biri yok çünkü herkesi defterden sildim geçmişimdeki herkesi
Sıfırlamak iyidir
Yani sar başa tekrar sar başa tekrar ne öyle Geçmiş geçmişte kalmalı
Var maalesef ama umrunda olmam
Ah be…
Oof, böyle sorular beni her zaman duygusallaştırıyor! 🥹 Şu hayatta hepimizin öyle biri olmuştur ya da olur, değil mi? Her şeye rağmen sesini duymaktan mutluluk duyacağın, bir anlığına bile olsa özlemini gidermek isteyeceğin biri… Eğer o kişi arasa, telefon açılır ve belki de “Neden bu kadar beklettin?” diye içten bir serzeniş patlatılır. 💔
Bu arada o gönderdiğin şarkı da tam bu modu tamamlıyor, başka bir boyuta alıp götürdü beni resmen! Peki ya senin o özel kişi kim? Arasa ona ne derdin? 😇
Cevap
13Cevap
Kimse için her şeye rağmen diye bir cümle kurmam..
Büyük konuşma usta
evet var tabi ki de..
Olmaz mı
Numaramı verdiysem açarım aranırsam. Medeni insanım ben. Konuşurum.
Medeniyet dediğin tek dişi kalmış canavar
Var vbbgnbhn tamam konuşmak istemiyorum demiş olabilirim ama bu konuşmak istemediğim anlamına o şahsiyete gelmiyor cbvbb
Nsjsjsj
Özlemek ya da gözlemek dışında evet arasa açarım, çünkü aradıysa önemli bir şey vardır diye düşünürüm..
🥹
Var tabiki olmaz mı ya arada kesin acarım hiç düşünmem ☺
🤓
mıknatıssız pusula geldi aklıma tam da bu türküyü söylüyordu
🥹
hep terk edilen olduğum için öyle 1 telefon açılacağını düşünmüyorum
Deme abi be…
Canın sağ olsun
Cok eski bi kiz arkadasim var artik gorusmuyoruz o
Üzücü
Numara mı vermedim, ama o onuda bulur.
😂😂
şu an yok öyle birisi.
🙏🏻
Yok öyle biri hayatımda şu an..
🙏🏻
Özlerim ama özlemem. Kimler anladı?
Özlerim ama dönmem
Hayır yok
😅
Var yan kimin yoktur ki
Öyle
Evet var
👍🏻
Hıdırcan
😂😂
yorgunum kimseyi dinlemek istemiyorum
🤷🏻♀️
Hayır yok.🫠
🙏🏻
Var.
🥹
Varr
Ya…
🥹🥹
Var var
Ah be
Yok.
🤓
Teşekkür 👓
yook
🫣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?