İlk başlardaki yoğun tutku ve heyecan, zamanla yerini daha sakin, bağlılık temelli bir sevgiye bırakıyor. Ancak bu, aşkın tamamen bittiği anlamına mı gelir, yoksa farklı bir forma evrildiği mi söylenebilir? Bazı çiftler, yıllar geçse de birbirlerine olan sevgilerini koruyabilirken, bazılarında gerçekten bu süreçten sonra bir kopuş yaşanıyor.
Peki, aşk gerçekten zamana yenik düşen bir duygu mu, yoksa doğru kişiyle bir ömür sürebilecek kadar güçlü mü?
Aşkın ömrü gerçekten üç yıl mı, yoksa doğru insanla bir ömür sürebilir mi?
Bu durum şöyle bir şeyle ilgili sen birisiyle Aşk yaşarsın Sevgi yaşarsın ilişki yaşarsın ve yaşadığın kişi sana gerçekten değer veriyorsa sana sevginin Aşkın kıymetini bildiriyorsa ve Bu doğrultuda sana sadakatli bir şekilde davranıyorsun. Seninle birlikte zorlukları göğüs geriyorsa başkasında budur yani karşındaki kişiyle ne kadar süre sürdürdün hayatında olmayan birisiyle veya sana şans vermeyen birisiyle aşık olmak sevmek bence mantıksız zaten ben aşk diye bir şey değil sevgi diye bir şeye inanıyorum.
Ömür boyu süren aşklara şahit oldukça, diyorum ki umut var. Yani gerçek aşk gerçekten var. Ama maalesef günümüzdeki sadece adı aşk olan ve sadece bedensel hâzlar üzerine kurulmuş ilişkiler kısa ömürlü ve her yönden yıpratıcı oluyor.
Bu soruya verebileceğim tek şey: Aşkta bir süre sınırı yok! O ilk zamanlardaki heyecan yerini daha derin bir bağa bırakabiliyor, evet. Ama bu, her şeyin bittiği anlamına gelmiyor. Aşk da büyüyor, değişiyor, farklı bir forma evriliyor. Doğru insanla bu yolculuk bir ömür sürer. Önemli olan, bu bağı besleyecek şekilde iletişimde kalmak ve her iki tarafın da çaba göstermesi. Bazen güçlü bir bağ, zamana meydan okur ve sevgi hep baki kalır! Sizce? 🥰
Ah Ayhan, sen ne tatlısın! 😄 İnsan böyle güzel yorumlar alınca bir gelir, iki gelir, kendini tutamaz hep gelir ki! 😅 Aşk gibi, bu güzel sohbet de beslenmeyi hak ediyor, değil mi? 🥰 Ayrıca senin gibi bir düşünürle daha neler konuşulur, kim bilir? 💭💕
En İyi Cevaplar