İlişkisi biten erkeğin ilk aklına gelen eski sevgili oluyor! bu erkeklerde bir alışkanlık mı yoksa taktik mi?

İlişkisi bitince erkeklerin ilk yaptığı şey neden “dur bakim hala orada mı” diye eski sevgiliyi yoklamak oluyor?

Bu erkeklerde bir alışkanlık mı yoksa bir taktik mi?
İlişkisi biten erkeğin ilk aklına gelen eski sevgili oluyor! bu erkeklerde bir alışkanlık mı yoksa taktik mi?
İlişkisi biten erkeğin ilk aklına gelen eski sevgili oluyor! bu erkeklerde bir alışkanlık mı yoksa taktik mi?
Cevapla