Boşanırken en çok zoruma giden eşimin beni hiç sevmemesi değil mi?

Ben kilolu biriydim evlenirken de ama bunun lafını yapacağını bilsem ya da beni beğenmediğini hissedecek bir şey yasayacagimi bilseydim birlikte olmazdim. Allah a havale ettim onu. Her şeyi ona bıraktım Allahindan bulsun benim canım çok yandı.

Boşanırken en çok zoruma giden eşimin beni hiç sevmemesi değil mi?
Cevapla