Eşimle anlaşamadığım için boşandım. Bana hak veriyor musunuz?

Eşimle hiç anlaşamıyorduk sürekli tartışıyorduk o yüzden soğumuştum. Boşandık ve boşandıktan sonra aradım neden hiç çabalamadın diye. Konuşmak istemedi ve sevmiyorum artık dedi yemin etti.1 ay öncesinde ağlıyordu halbuki. Onunla telefonda konuşurken görümcem aradı arama artık kardeşimi diye. Herşeye karışıyor zaten. Hemen gitmiş ablasını aramış nasıl bir insan anlamadım. Halbuki iyi ayrılmıştık o evde bir sürü eşyamı bıraktım sırf aramız kötü olmasın diye. Hepsi beni suçluyor , hiç toz kondurmuyorlar ona. Sizce doğru mu yaptım boşanmakla?

Eşimle anlaşamadığım için boşandım. Bana hak veriyor musunuz?
Cevapla