Eşimle hiç anlaşamıyorduk sürekli tartışıyorduk o yüzden soğumuştum. Boşandık ve boşandıktan sonra aradım neden hiç çabalamadın diye. Konuşmak istemedi ve sevmiyorum artık dedi yemin etti.1 ay öncesinde ağlıyordu halbuki. Onunla telefonda konuşurken görümcem aradı arama artık kardeşimi diye. Herşeye karışıyor zaten. Hemen gitmiş ablasını aramış nasıl bir insan anlamadım. Halbuki iyi ayrılmıştık o evde bir sürü eşyamı bıraktım sırf aramız kötü olmasın diye. Hepsi beni suçluyor , hiç toz kondurmuyorlar ona. Sizce doğru mu yaptım boşanmakla?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılEn doğrusu olmuş. Evli kalsaydınız, ilişkiniz , daha doğrusu iletişiminiz iyi yönde ilerlemezdi. Burada sadece merak ettiğim anlaşamaz hâle getiren konular nelerdi? Bunu yazarsanız daha nitelikli cevap verebilirim. O içinde bulunduğu duygusallığı üzerinden ve içinden atamamış haliyle seni ve sana olan belki sevgisini belkide terkedilmişlik psikolojisini atamamış bu sebeple arama, sevmiyorum gibi ifadelerde bulunmuş. Haliyle buraya kadar haklısın. Senin içinde zor bunu anlayabiliyorum , sorular içinde olduğunu çok iyi anlıyorum. Öyle ki , "neden hiç çabalamadın sorusu " 4 kelime lakin içinde belki 4 belki 40 sayfa var.
05 Yorumla
Soran+1 yılO çok gelenekseldi ben daha geniş fikirliyim bayramlarda çok tartışıyoruz o hep kendi ailesiyle vakit geçirmek istiyor. Hep ablasını devreye sokuyor tartıştığımızda. Ben açılmak istiyordum izin vermedi ama kendisi yaka bağır açık geziyor küpe takıyor dindar davranmıyor. Ben hemşireyim çok çalışıp yoruluyorum evde bana yardım etsin istiyorum ama çoğunlukla etmiyor tartışma çıkıyor. Paramı olduğu gibi ona gönderdim o ayarladı herşeyi kendime birikim yapmadım. Ailesine de hep iyi davrandım ama şimdi o da dahil hepsi düşman bana
- +1 yıl
Gayet iyi anlıyorum. Bi bakıma zamanla açılabilecek durumlarmış sadece , tartıştığınızda ablasını devreye sokması neden? Ondan beklentisi ne oluyordu?
Soran+1 yılAslında bu bi kaç kez oldu. Ablasını arayıp devreye sokuyor eve geliyor. Anlaşamayacaksanıx boşanın diyodu. Ablası da boşandı bu arada
- 1 yıl
Gayet iyi anlıyorum. O ablasını gözünde büyütmüş olabilir. ya da tamamen yaşadıklarınıza baktığında ablası çözüm odaklılık yerine boşanma durumunu ifade etmiş olabilir. Kendisininde bir evlilik yaşamış olması ve boşanması size bunu söylemesini daha da kolaylaştırmıştır.
- 1 yıl
Kendinizi nasıl hissediyorsunuz?
En İyi Cevaplar
+1 yılArtık o evden ayrılmışssınız o şekilde davranmaları çok anormal olarak değerlendirilemez. Fakat her insan kendi yaptıklarını çoğunlukla doğru kabul eder karşısındaki insanı hatalı kabul eder. Belkide siz hatalı idiniz evlilik içinde… bu yüzden yaşadıklarınızı dinlemeden karar vermek çok cahilce bir yaklaşım olur. Evlilikte erkek saygı ve takdiri bekler, kadın ise 80 yaşında da olsa içinde hep küçük bir kız vardır sevgi ister. Bu farklılıkları bilmeyen eşler tartışmaya açıktır. Yol göstericimiz kullanma kılavuzumuz olan kuranda nasıl bir yol izlememiz gerektiği yazar fakat ilmi olanların ışığında hareket edersek….. şu an yapman gereken tek şey sabretmek…
10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 927 cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba öncelikle hayırlısı olsun bu bir süreç ve zaman alacak aslında iki tarafında birbirini anlayıp görmesi için herşeyi zamana bırakıp izleyip bakmak gerektiğini düşünüyorum konuşmak istersen de yardımcı olabilirim elimden geldiğince
03 Yorumla
Soran+1 yılYani ben fazlasıyla fedakar davrandım ama ailesi bana tavırlı resmen. Ben bana vurdu dediğimde bile bir tepki vermediler
- +1 yıl
Biliyorum tahminde edebiliyorum zaten genelde aileler burnunu sokunca çoğu evliliğin tadı kaçıyor dm den yazarsan uzun uzun konuşalım
Soran+1 yılOlur yazarım
Seninle özelden konuşmak isteyen fırsatçılara prim verme, zaman israfı olur. Ve sen çok haklısın, adamın aç karnını doyurmuşsun, kendin gitmediğin tatillere göndermişsin! Bu kadarı yapılır mıydı gerçekten? Ama işte kocanmış, güvenmişsin. Ailesi muhakkak onu dolduruşa getiriyordur, seni kötülüyorlardır. Bir de maddi durumun, statün ondan iyiymiş. Böyle olunca hiç çekemezler. Herkes nankör gerçekten. Ama benim öngörüm şu; o adam yalnız kalmaya başladığında o zaman seni özleyecek ve değerini anlayacak. Erkekler ayrılınca kendini dağıtır bilirsin, ama zamanla durulur ve özler. Kadınlar da tam tersi, muhtemelen sen unuttuğun zaman o sana gelecek.
02 Yorumla
Soran+1 yılBen de öyle düşünüyorum
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
+1 yıl
Öncelikle yaşadıklarının zorluğunu anlıyorum ve çok üzgünüm. Boşanmak hiç kolay bir karar değil, onu biliyorum. Ama her zaman hatırlamalısın ki, bir ilişkinin içindeki senin mutluluğun ve huzurun son derece önemli. Sürekli tartışmalar ve anlaşmazlıklar ilişkinin sağlıksız olduğuna işaret edebilir. Şu an biraz kafa karışıklığı yaşıyor olabilirsin ama uzun vadede senin için en iyisi bu olabilir. Kendine dön, kendi mutluluğuna odaklan. Zamanla her şey daha netleşecektir 🌸💖
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
31
Cevap
54Cevap
+1 yılO ana geri dönsen yine aynı kararı verirdin tahminimce. Sana el kaldırmış. Ailesi seni suçlu görmüş. İşsiz olmasına rağmen tepeden bakıyormuş yazmişsin yorumlarda... Üstelik geçimini de sen sağliyormus sun.
Boşanmaya sen karar vermişsin. O da ne yapsın artık. Vazgeçmiş. Israrcı olmamiş seni rahatsız etseydi daha kötüydü. Kabullenmis kararına saygı duymuş. Belliki duzeltemeyecektiniz. Çocuk ile her şey daha da çok sarpa saracaktı. Onu istemeyince o da istemeyerek kuyruğunu dik tutuyor ne yapsın. Adamın geçinecek kazancı yok. Bir de senin için nasıl çabalasaydı.(Kendine karşı bile bir şey yapamiyorken. Bir mesafeden mesafeye bile giderken parası olmayınca.)
Şimdi çabalıyor gibi yapsaydı. Onunla yeniden mi evleneceksin? Muhtemelen hayır. O zaman aradıkça onun aklını karistiracaksin. O da bundan rahatsiz olmuş. Kendin önüne bakamayacaksın. Eger geri döneceksende bundan sonrada o kararını vermiş. Kendi kararının arkasında da duramıyorsun böyle yapınca. Hadi evlendiniz diyelim. Eskisinden daha da cok yüz göz oldunuz. Adamda zorla evlenmiş gibi olur. Niyetin ne ki aradin?
13 Yorumla
Soran+1 yılSadece ben o aileye fazlaydim iyiydim ama hiç kimse beni haklı görmedi. Aslında hak vermelerini istedim. Nankörlük yaptıkları
- +1 yıl
Sen kendini biliyorsun yaa. Mutlu olsaydın bu yollara girmezdin. Yeni sayfa aç. Onunla tüm bağlantılarını kopart. Zamanlada acın hafifler.(Kaç yıllık evliydin.)
Soran+1 yıl2 yıl
Çok zor farkındayım. Bende aynı süreçlerden geçtim eşim bana çok değer de veriyordu lafta ama bazen bitiyor işte sevgi aşk her şey belkide bitmeli zor süreci atlatmissin bosanmissin artık karşında çok güzel bir dünya var 0 dan basla o onu dedi bu bunu yaptı artık bir önemi var mı. Acılar çekildi yollar ayrıldı kabul et. Haklı olmanın önemi kalmadı. Önüne bak
23 Yorumla- +1 yıl
Aymem olsaydı devam ederdi
- +1 yıl
Harf hatası olmuş pardon
Aşk İlişkileri konusunda 523 cevap paylaştı. Hayattaki en kötü şey, kalbi kırılmış bir erkeği geri döndürmektir. Sevse de dönmez, mantığı, duygularının önüne geçer... Bir erkek kolay kolay ağlamaz... Ağlayıp da dönmüyorsa gerçekten kırılmış demektir... Onun içindeki bu acı gittikçe büyüyecek, seni unutmayacak ama sen unutacaksın...
02 Yorumla- +1 yıl
Kalbi mi kırılmış Allah aşkına ya asil kadının kalbi kırılmış neyin kafası kadın zarar görmese boşanmak istemez kadına yazık asil
- +1 yıl
Gördüğüm kadarıyla önce kadın soğumuş, sonra ayrılmışlar. Bu süreçte erkek duygularını ifade edememenin ve çaresiz kalmanın sancısıyla ağlayarak istememiş. Eşyaları bırakan ya da bir şey almadan ayrılan genelde ilişkiyi ilk koparan olur. Kaldı ki ben burada kadının kurtulduğunu söylemiyorum. Erkeğin, erkekliğinin verdiği statünün ciddi sarsıldığını ve istenmeyen kişi olmasının verdiği psikolojinin analizini yaptım. Elbette müneccim değilim. Bu benim pencerem.
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen boşanmak istemişsin, hayatına devam etmek yerine, geriye sarmana gerek yok,
Anladığım kadarıyla ailesi de sorunlu sana karşı, eski eşinde çok gamsız bir karekter..
Sen aksine daha duygusalsın..
Yaşanmış bir hayat var illaki unutmak hemen kolay olmuyor, ama hayatına devam etmek daha makul ve mantıklı..
Bence tamamen bağını ve konuşma dahil ilşkini kesmeni tavsiye ederim.20 YorumlaHayırlısı buymuş Bi evlilik bitecekse her türlü bitiyor düzgün bir evligiliniz olsa sende bosanmayi düşünmezdin zaten. Bence bundan sonra hayatına önüne bak eski eskide kalsın. İpler koptu çünkü
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılİfadelerin çelişkili. Hiç anlaşamıyorduk iyi ayrıldık, eve eşyamı koydum aramız bozulmasın diye. Boşandım niye çabalamadın dedim ama anlaşamıyorsunuz.
05 Yorumla
Soran+1 yılYa içimde sadece sevgi kırıntısı vardı. Devam edecek kadar sevgim yoktu. Ama sonra o kötü davranınca bana belki de böyle kıymete bindi
- +1 yıl
Adama geri niye cabalamasi gerektiğini söylersin ki yani cabalasa sevgi kırıntısı olan sen devam mı edecektin
- +1 yıl
Öyle anlaşılıyor
Soran+1 yılBilmiyorum ki işte anılarımız aklıma geliyor ama o evde mutsuzdum hep memnuniyetsizdim iki arada kaldım. Ama şu da var yeni biri olsa unutur geçerim aslında. Biriyle de görüştüm hatta hoşuma da gitti. Boşluktan oluyo belki de başkasına şans vermek daha mantıklı gibi
- +1 yıl
Başkasını yara bandı olarak kullanmak mı
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u +1 yılAilesi ya toz konduramazlar oğullarına suçu hep karşı tarafta ararlar. Anlaşamamazlık varsa eğer bir ilişkide istediğin kadar çabala o ilişki zaten bir noktadan sonra biterdi.
10 Yorumla
+1 yılHaklıyı haksızı bilemeyiz ama sen böyle mutlu isen doğru olanı yapmışsındır. Boşanan çiftlerin dost kalması çok zor, boş ver onu arkanda Birak mutlu olmaya çalış.
11 Yorumla- +1 yıl
aynen öyle kraliçe
+1 yılTamamen bağını kessene?
Korkuyordu çünkü konfor alanının dışına olacaktı şimdi çıktı ve artık umrunda değilsin.16 Yorumla
Soran+1 yılAslında evliyken o konforu ben sağlıyordum ona. İlk kez benim sayemde yurt dışına çıktı. Maddi olarak da öyle çok rahat ettik. Ayrıca erkek erkeğe tatile bile yolladım onu hiç bi zaman kısıtlamadım
- +1 yıl
Ee ne istiyosun? Bitti gitti unut artık
Soran+1 yılBi anlık boşluğuma geldi sanırım. O şu an gezip tozup atlatabiliyor ben biraz maddi olarak sıkıntıya düştüm gezemiyorum
- +1 yıl
Sensiz yapamaz sanıyordun yapması ağrına gidiyor.
Zamanla unutursun unutmalısın - +1 yıl
İyi... yedin
Soran+1 yıl@DÜNYANINsahibi777 ?
+1 yılBırak kibirinde boğulsun Sorun sende niye arıyorsun ki Madem kapıyı kapattın Neden dönüp bakıyorsun geriye
016 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum ki boşluğa mı düştüm özlüyor muyum emin değilim. Son ana kadar emindim herşeyden
- +1 yıl
Akıllı insan her şeyden şüphe eder
Cahilin işidir Her şeyden şüphe etmek..
Ben kendimden şüphe ediyorum
Sen başkasından ve her şeyden..
Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun ki
Soran+1 yılUzun zamandır boşanmayı düşündüm ama kafamdaydı bu yani
- +1 yıl
Kaç yıl evli kaldın Ne zaman boşandınız
Soran+1 yıl2 yıl evli kaldık geçen ay boşandık
- +1 yıl
Çocuk yok muhtemelen
Soran+1 yılEvet yok
- +1 yıl
Yaşlar kaçta Peki sizin Ve dahası eğitim
- +1 yıl
... leriniz neydi*
Soran+1 yılBen 28 o 30 . Hemşireyim o araba alıp satıyordu ama şu an eminevime girecek özel sektör
- +1 yıl
Eminevim için ben de başvuruda bulunmuştum Ama arayıp soran olmadı Muhtemelen fazlaca referans istiyorlar
- +1 yıl
İstanbul'da mısınız peki
Soran+1 yılDaha önce orada çalışıyordu zaten tekrar oraya girecek
- +1 yıl
Neden ayrılmıştı ki oradan
Soran+1 yılKPSS ye hazırlanacam dedi çıktı galericilik yaptı arabanın birini bana verdiği için işi olmadı şimdi tekrar girecek eminevşmr
- +1 yıl
Çıktığı yer geri alacak mı peki onu
artık günümüzde şu kısa sürede boşanmalara o kadar maruz kaldık ki, evliliğe aşırı temkinliyiz, hayır evleneceğimizi düşünsek bile ne kadar sürede ayrılırız psikolojisindeyiz
00 Yorumla
+1 yılOlan olmuş zaten, boşanmışsınız her şey bitmiş. Bu saatten sonra eski eşini aramanın bir anlamı olmadığı gibi, bu durumu bize sormanın da anlamı yoktur.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılZaten o da kabul etmiş, Hata yapsaydın boşanmayı istemezdi. Yeni bir hayata geç, Mutluluk belki başka yerlerdedir. Yanlış seçimin kurbanı olmayacaksın. Sadece onun ile geçirdiğin günlere yazık, Unutamazsın o anları.
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet tüm anılarım aklıma geliyor
Cevap sahibi+1 yılUnutmayacaksın sadece unutmuş gibi yapacaksın, buda hayatımızın cilvesi diyelim.
Eşinin ailesi tabiki onu tutacaktır. Fakat senin kararsızlığın sıkıntı, yanlış yaptığını neden düşünüyorsun o önemli
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Anlaşamıyordum diyorsun sevmiyorum diyor. Başkalarının karışması doğru değil ama kendi karıştırıyor. Zaman gösterecek ama bence haklısın
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl"boşandıktan sonra aradım neden hiç çabalamadın diye. " Boyle sacma biseyi dusunecek kadar zekasi olmayan biriyle tartismasa bile bosanmasi lazimdi zaten o adamın.
. d
Woman
Woman
Woman !!!
😁😁😂
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDidişmeseydiniz boşanmayada gerek yoktu şimdi ne olacak zannediyorsun onuda bilmiyorum. Ama ne mükemmel bir hayat bekliyor seni dışarda nede çok daha iyi bir koca gereksiz didişmeleri ve boşanmaları bırakın artık.
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Miaa98 Boianan hemcinsine sorabilirsin Boşanan kadınlara iyi niyetle yaklaşan olmaz. Senin kafanda birisi varsa sadece seninle gönül eğlendirir. Benden söylemesi
Örnek " www.instagram.com/.../ "
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇocuk yokmuş. Ne diye cabaliyorsunki artik. İyi değilmiş evliliğin ki bosamissin iyide etmişsin boş ver. Unutursun iki yıllik.21 yıllık evlilikler bitiyor onlar ne yapsın önüne bak. Daha güzel ideal erkek bulursun.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılBoşanmak istemek artık seni istemiyorum demek. Görüşmek istemediğin birini neden ararsın ki? Herkes birbirini kullanmanın derdinde.
00 Yorumla Boşanmakla acele etmişsin gibi geldi bana ama boşandıktan sonrada neden aramaya devem ediyorsun anlayamadım
00 Yorumla
+1 yılHerif kendisi tek olamıyor ablasına anlatmış daha ne dusunuyorsun doğru mu diye çapsız belli
01 Yorumla
Soran+1 yılDaha boşandı boşanalı bi gün yalnız kalmadı yalnız girmedi o eve. Ya ailesi ya arkadaşları var hep yanında. Ben kadın halimle tek başıma ev tuttum sürekli birileriyle görüşmüyorum yalnız kalıp düşünebiliyorum o daha hiç düşünemedi bile korkak çünkü
Artık geçmiş gütmiş bunu düşünme önüne bak çocuk yoksada hiç iletişime gerek yok
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEşin olgunlaşamamış boşanman iyi olmuş. Habire ablasını devreye sokmak ne? Çocuk var mı bu arada
18 Yorumla
Soran+1 yılÇocuk yok tabi
Soran+1 yılBir de dedi ki ablamı ve annemi ikna et önce ben ikna olmam dedi yani onları ikna et onlarda beni ikna etsin anlamında bişey söyledi
Cevap sahibi+1 yılİyi bari mutlu olmaya bak. Eminim bir gün pişmam olur
Cevap sahibi+1 yılAilesinden kopamamış bi erkek. Bırak anasıyla, ablasıyla yaşasın
Soran+1 yılDaha çok ablası avukatı gibi. Eve bile gelmişti biz tartıştığımızda çağırmış ablasını. Kaç kere oldu bu. Aslında her şey ortada. Ama yaşanılan güzel anılar nankörlük ediyor kafamda
Cevap sahibi+1 yılboş ver canım. Hiç üzülme. O ablasıyla mutlu mesut yaşasın. Senden uzak olsunlar da...
Soran+1 yılUmarım atlatırım bunu bir gün
Cevap sahibi+1 yılUmarım
+1 yılAranızda olan birşeyi ablasına vs vs anlatması çok yanlış bir şey. Bunu bilir bunu derim.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Adam ağlamış 1ay sonrayada duygularını bitirmiş. sen neden ariy8sunki zaten adamı
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılEn doğrusunu yapmışsın. Arada soğukluk varsa zorlamamalı. Hayatına bak artık bence.
00 Yorumla
+1 yılDoğrusu eğrisi bilemeyiz. Ama boşanmalar çok zordur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılBiz doğru yaptın desek vicdanın rahatlıcak mı yani ne
00 Yorumla Ben de ailemle anlaşamıyorum keşke boşanabilsem
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Kurban kes kurtulduğun için enişte hem süt evkatmis
00 Yorumlayenisini bulamadın herhalde ki yine kürkçü dükkanını aramışsın.
00 Yorumla
+1 yılBence yanlış yapmışsın boşanmak yerine bir müddet uzak durabilirdin.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBece sen hala seviyorsun unutamıyorsun keşke yapamasaydın konuşsaydın
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı. anlaşamadiğin için boşanmak doğru ama onu aramamalisin
00 Yorumla
+1 yılAnlasamiyorsan boşanmak mantıklı insan anlaşamadığı insanla ne kadar yasarki
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTabi normal ailesi eski eşinin arkasında duracak. Taraf tutuyorlar ki bu çok normal. Sende kendi yoluna bak. Niye arıyorsun? Halen duygusal birşeylermi hissediyorsun yoksa hırsmı yaptın?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 500 cevap paylaştı.
+1 yılen iyisini yapmışsın bende evliuim zpr iş yürümüyorsa
00 Yorumla Boşandıktan sonra niye cabalamadin diye mi sordun dgfg
00 Yorumla
+1 yılHer konuşmada ablasını veya başkalarının devreye sokan, kendi düşüncesi ve kararları olmayan birinden boşalacak iyi etmişsin bence. Üzülme
11 Yorumla- +1 yıl
Boşanarak iyi etmissin
Mutlu olmadığın hiçbir yerde durma. Eski esinin sana olan sevgisi bitmiş buyuk ihtimal yeni limanlara yelken aciyor günahini almak gibi olmasin ama seven adam kapinda kopek olur umursamiyosa hersey bıtmıstır…
11 Yorumla- +1 yıl
Aynenn
+1 yıltatlım kendını eger ıyı hıssedıyorsan dogrudur. anlasamayıp hergun kavga gurultu varsa zorlada olmaz.. ozelınız vsde bıttıyse zaten sevgı saygı yoksa bıtmıstır
01 Yorumla
Soran+1 yılher şey bitti özel bişey de kalmadı yani aslında son günlerde ona dokunmak bile içimden gelmiyordu şimdi uzakta kalınca böyle özlem hissi oluştu
Gizli Üye(25-29)+1 yılMerak etme ablam o yakında kapında köpek olur. Hepsi aynı bunların
03 Yorumla
Soran+1 yılEmin misin? Her yerden engelledi beni aramayım diye. Çok öfkeli bana karşı
Cevap sahibi+1 yılTabiki eminim. Söyle erkek kafası gercekten böyle calisiyo bence sen aradikca o geri çekiliyor. Zamanında yanına gittiğimde beni kolumdan tutup dışarı atan bi erkek eski sevgilim vardı çok acı çekmiştim. Hatta yüz defa arıyordum engellemisti beni her yerden ama aradan 2 ay geçti 4 ay geçti şu an o beni ariyo dlei gibi ama benim duygularım bitti çok şükür. Engelli listemde kendisi artık. Her gün 1 defa ariyo ama açmıyorum uzun zamandır böyle.
Soran+1 yılBöyle bir ihtimal de var ama gurur yapıp aramayadabilir belki. Bir de ablasıyla telefonda tartıştık ordan geri dönüş olmaz diye düşünüyorum istesek bile
Gizli Üye(25-29)+1 yılBoşandıktan sonra bunu sorman saçma olmuş. Anlaşamıyorsan çözüm de bulamıyorsan evli kalmanın manası yok.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen bosanmissin ve onunla konuşmak istiyorsun. Kafan mi karışık? Bence senin yaptığını normal değil. Sen bosanmaya karar vermedin mi,
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkekler daha mantıklı o yüzden boşanma gerçeklesince rahatlarız. Bundan sonra ne kadar erkek varsa seni kullanmak için sana yanaşır.
00 YorumlaSeviyorum diye ağladığında geri dönmemişsin adam şimdi sevmiyorum demekte haksız mı dese bir türlü demese bir türlü boşanmak istemişsin boşanmışsın sorgulamak için çok geç insanlar senin oyuncağın değil kararının arkasında dur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBitmiş gitmiş artık ne dediklerini niye umursuyorsun? Çocukta yoksa artık geçmişi düşünme
13 Yorumla- +1 yıl
Merhaba bir şey sorabilir miyim
Cevap sahibi+1 yılEvet
- +1 yıl
Bana araba durdurdular korna falan çaldılar bikaç yıl önce şimdi ise birden adım çıktı ama ilişki yaşamadım öpüşmedim bile fiziki olarak ve üstüme yürüyorlar neden olabilir
Gizli Üye(25-29)+1 yılDoğru yanlış evlilik bitmiş araman yanlis bu saatten sonra çocuk var mı peki
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBosanma asamasindayim bende nasıl geçecek ben çok üzülüyorum yuvam yıkıldı diye?
00 Yorumla
+1 yılBosandın bıttı gıttı artık arama kendı hayatına yoluna bak
20 Yorumla
+1 yılBosanmissin iyi olmuş boş ver önüne bak. Maddi olarak sıkıştım demişsin yorumlarda para çabuk kazanılır
00 Yorumla
+1 yılanlasamiyorsan evli kalmanin bir anlami yok onemi degeri de yok
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılAnlaşamıyor isen doğru ysptın öocuk varmıydı
012 Yorumla
Soran+1 yılÇocuk yok
- +1 yıl
Eee bence o zaman işin gücünde varsa bence öokta arkaya bakma zaten ayrılmışsın ne kadar sıcak olacak ki
Soran+1 yılİşim var hemşireyim hatta o işsiz şu an özelde bi yere girecek ama ona rağmen kendini üstün görüyo
- +1 yıl
Eee görüyorsa layıkını bulmuş işte bakacak kimse yok hazır yiyemeyeceği için tavırlıdır
Soran+1 yılMaaşımı hep ona görnderiyordum
- +1 yıl
Eee sence şu an göndermeyince tavır aldı normal değil mi
- +1 yıl
Gelde iki laflayak
Soran+1 yılSadece onunla ilgili değildir bence kapalıydım ben. Açıldım boşanınca ondan sonra tepkilendi
- +1 yıl
Eeee ona neyki bışandıktan sonra ne olduğu ona mı kaldı
- +1 yıl
Bide ondan sonra kıymete bindin güzel mi geldin nolduysa :))
Soran+1 yılAçık halim çok daha iyi ondan olabilir belki kıskanmıştır
- +1 yıl
Bakim nasıl bak merak ettim şimdi 😀 ikisinide görebiliyom mu
+1 yılBoşanmışsın bitmiş yoluna bak
06 Yorumla
Soran+1 yılYa anladım herkes aynı şeyi diyor da olmuyor işte. Hemen yoluma bakamıyorum. Bişeyler düzelirmiydi diyorum hep
- +1 yıl
Kim istedi boşanmayı
Soran+1 yılBen istedim
- +1 yıl
O zaman adamı rahat bırak demekki sevmiyor muş
Soran+1 yılBu kısa sürede nasıl unutabiliyor ki
- +1 yıl
Normal değil mi beni istemeyeni bende unuturum
+1 yılİyi yapmışsın aferin güçlü kadınsın :)
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 14,7b cevap paylaştı.
m +1 yılAnlaşamıyor San yapacak bişey yok
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 744 cevap paylaştı.
+1 yılKurtulmuşsun bence
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 13,4b cevap paylaştı.
+1 yılbenc doğru ya gerek yok strese
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 628 cevap paylaştı. Sıkma canını her şey rayına oturur
00 Yorumla
+1 yılHaklısın
Salla gitsin
00 Yorumla- Devamını Gör (25)
Devamını Gör(70)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eşimle anlaşamadığım için boşandım. Bana hak veriyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer