Daha öncede bu konu hakkında soru sordum. Önceki görseli sorularıma bakıp tekrar bu soruma bakarsanız anlayacaksınız konuyu. Neyse sizce neden bir anda soğuk yaptı hikayelerime de bakmıyor, baksa bile denk gelirse vs ya da geç bakıyor. Ne yapmam gerekiyor yardımcı olabilir misiniz
Konuyu daha öncede sormuştum sizce neden soğuk yaptı ne yapmam gerekiyor?
Ya aslında bi kız olarak şöyle düşünüyorum. Soğuk yapmıyor hani onunda gönlü var ki cevap veriyor kibarca. Ama biraz daha resmi olmanı bekliyor sanırım. Hani hemen samimiyet istemiyor. Biraz daha zaman lazım gibi. Sende bu süreçte daha ılımlı yaklaş. Normal konuşmaya devam et nasılsın falan
Ne yapmam lazım haftaya çekilişi açıklanacak o zaman kadar yazmim hikayesine bakmim ürün gelirse atayım hikayeme tekrar stokta diye bakayım kendisi yazacak mı geldi mi diye.