Bence evlenmeden önce “Zor zamanlarda nasıl bir insana dönüşüyorsun?” sorusunu sormak çok önemli. Çünkü herkes iyi günlerde güzel davranır ama asıl mesele, kötü günlerde nasıl biriyle karşı karşıya olduğundur. Sinirliyken nasıl tepki verdiği, sorunları nasıl çözdüğü, sorumluluktan kaçıp kaçmadığı, bunlar uzun vadede bir ilişkiyi ayakta tutan şeyler. Sevgi önemli ama kriz anlarında birbirine nasıl yaklaşıldığı, evliliğin gerçekten sağlıklı olup olmayacağını belirler.
İlk önce evli misin sorusunu sormak lazım :D malum insanlar maalesef aldatmaya yer arıyorlar ve güvenilmiyor kimseye,
bunun dışında bence karakterle ilgili sorular sorulabilir ya da evlendikten sonra iş dağılımı nasıl olacak ya da ne zaman çocuk yapılır çocuğa nasıl bakılır nerede yaşarız ne zaman evleniriz ya da evlendikten sonra hayat düzenimiz nasıl olur gibi sorular sorulabilir bence.
Muhteşem ilk 3 soruyu sormaktan hani olmaz ya tesadüfen bile olsa sormaktan bir gün vazgeçerse insan , bir şeyler daha güzel gitmesi için bir adım olabilir.
Yaptığınız işi eğer ki en mükemmele uygun şekilde yapmaya çalışırsanız bu size terapi gibi gelir. Zihin bu kaliteli işi farkettikçe rahatlar, ütü de buna çok yatkın bir ev işidir. Amaaaan yine ütü mü yapçam diye başlarsanız bu size zehir olarak geri dönecektir. Enerji başlangıçta sıfır noktasındadır. Onun yönünü artıya mı, eksiye mi yol alacağını siz belirlesiniz. Bu tüm yaptığınız işler için geçerlidir. Deneyin, farkı görün…
O zaman söylemlerinizi ciddiye alıyorum. Ama yine de fikrimin değişeceğini sanmıyorum. 41 yaşındayım bunca yıl düzen ve temizliği seviyor olmama rağmen ütü işleri zor geldi Mahremiyet olgusu ağır basmasa kendim yapmazdım Yaz aylarında hele oldukça zor 😃
bana gücümün yetmeyeceği Şeyleri istememesi konusunda hemfikir olursak gücümün yettigi her şeyi yaparım diye söz isterim zaten boşanmaların çoğu istek ve arzulardan kaynaklanıyor..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Ev işlerini ortak mı yaparız yoksa sen tek mi yaparsin sorusu :D
Valla öyle fazla soru sahiplerine bakmam ki ben 🤣🤣 sen 2-3 yorum yaptıktan sonra sorgulayıp baktım, dedim ki ya ben bu üyeyle samimi değilim neden cevabıma geldi dedim 🤣🤣🤣🤣