Biri, birinin sevgililik teklifini sanırım kabul etmemiş hala kanka ayağına takılıyorlar ben eşleyince suçlu ben oldum abi bi gidin sorularıma gelmeyin hahshdhhd
Takip ettikleriniz arasından sizi eşlememi ister misiniz?
Güncellemene kahkaha attım 🤣 enerjin çok güzel. Günaydın. 😌 Hadi olsun bakalım @İdentityKa başkanım kaçamıyosunuz benden. Kader bizi yine buluşturdu. 😝
Ne var be belli oluyor komikse gülünn sizde hem eşle diyorsunuz eşleyince ne alaka
Cevap sahibi
1 yıl
Ya aynen flörtüm püf uğraşamıcam cidden. Hepsi benim bebeklerim okişşş
Soran
1 yıl
Ayy bu canım engellemiş şaka mısınız abi görünüyor yürüdüğünü kıza şaka gibi ya mmal engellemiş hahahah bu ergen mi bu
Cevap sahibi
1 yıl
Kim anlamadım
Soran
1 yıl
Ay herkesi eşledim bi sizden sorun gördüm belli bayağı bir şey var ya sen yürüsün o kabul etmedi ama devam ediyorsunuz konuşmaya ya da o yürüdü kabul etmedin ama hala konuşmaya devam ediyorsunuz bu kadar alınacak engellencek ne var çocuk bu ya ergen gibi engellemiş m. all bu erko ya
Soran
1 yıl
Ay söyle asko erkona çok üzüldüm engellemiş hahshshd
Cevap sahibi
1 yıl
Olmayan bir şeyi varmış gibi ısrar etmene anlam veremiyorum. Sence o benim flörtüm olsa o kadar kızla şakalaşarak konuşabilir mi? Hiç sanmam :DD neyse bende engelliyorum, sevmem böyle iftiraları iyi gecoo
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Olur
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Olur.
0
1 Yorumla
Cevap sahibi
1 yıl
Ne flörtü be saçmalama, beni tanıyan herkesle bu samimiyette olduğumu bilir.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
eşleyebilirsin olur
@heleni1 yakışır 🌸
@helene1 teşekkürler :)
Ne de güzel eşleştik ashsh
@helene1 çok güzel oldu ahahsd ✨
Ricalarrr 🌸🌸
gizli hesabım göremezsin 😁 ama yazan olursa biriyle eşle
takip ettiğim kimse yok ancak arkadaş edinme adına bir tavsiye alabilirim
Çoğu kişi kendi resmini bile koymaktan korkuyor burada nasıl eşleşme yapacaksın ki 😂
Eşle beni kızçelerimle🫠😅
@askıoldurmek olur sana sen abuzercisin hahahsh
Takip ettiğim çok kişi yok beni biri ile eşle de arkadaş olam
selam
Olur 😅
@carvel sorularındasın 🌸
@Carvel 😅
Aa ablam 🤣
@Carvel ayy ablası çıktı olmadı bu hahahshdh
@Carvel efendim ablacım 😅
Oldu oldu başka türlü istemiyorum zaten 😅
Ne yapıyorsun beaa 😅
Oldu o zaman harika olursunuz gibi balım hahahs🌸
@Carvel uğraşıyorum sen 😅
Bende valla 😅
Teşekkür ederim gizli hanım 🥰♥️🤪
Ricalar esmerim balım 🤗🌸
Tanıyor muyum seni 😅
Sanmıyorum hep gizli sorar hızlı cevap veririm
Hee tamam ♥️🥰
🤗💓💋
@Carvel iyi iyi uğraşmak iyidir 😅
Pekte iyi değil beaa
@Carvel niye 😅
Kafa kalmıyor sonra
@Carvel Kalır kalır bişe olmaz 🙃
İnşallah
@Carvel amin 🤲
Eşle bakalım
@kimikio olur hahaha
Hadi inşallah istediğim olsun. 🤣
@identitika bu olabilir ahahsh
Güncellemene kahkaha attım 🤣 enerjin çok güzel. Günaydın. 😌 Hadi olsun bakalım @İdentityKa başkanım kaçamıyosunuz benden. Kader bizi yine buluşturdu. 😝
Ben emekli oldum ve artık başkan sıfatıyla takılıyorum.. 😅
@İdentityKa olur olur. Aksi düşünülemez. Şimdi durduk yere hayranlarınıza eziyet etmimm. 🤣
Hepsini çıkardım bile 🤣🤣
Hahshdhdh delii
Bana ne ağa arada uyuz oluyorum bazende yoldan çıkıyorum böylesi daha hayırli kimseye zararım olmaz 🤣
Tüm pembe hesaplar beni engellleyinnnn
Hahshshshd
Komik dimi sksksk hadi tutmim seni diğerlerini eşle
Teşekkürler geleni eşliyorum açık olanları güldürdün teşekkürler tekrardan
Rica ederim hep gül 🌹🤣🤣🤣
ne
Et dicemde kimse yokki
Takip et sende amaaa🌸🌸
Ya bu takip etme. edilme bos iş yani bi anlami yok bana gore
Olur, yap hadi
730 kişi icinden zor hahahsh
İstesem kendim kendimi eşlerim dermişim jdjd
Kimseyi takip etmiyorum
Esle bakalım yapabilecek misin
Ay nooo kimse yok hahahaah
😂😊
Esleme ya boş ver, kavga cikar
Eşle bakalım 🤔
Bence kendine daha faydalı işler bulabilirsin.
Fenomen gizli üye nasıl oluyor 😁
Kimseyi takip etmiyorum.
Et bakalım kim çıkıyor
Aaaa ne güzel bir uygulama 😀
Takip ettiğim yok yorumlardan seç bari 😂
Bu sitede takip edilmeyi hakeden var mı?
Olur..
@nordungadası
Olur
@aytenlikadın bakınca o gibi
Teşekkürler değer verdiğim bir arkadaşım 🙏☺️
Rica ederim ne kibar cevap yukarda iki ergenle savaştık resmen eşledim diye hahahdhd
Karakter meselesi 🙏☺️
Kesinlikle öyle basitler yaaa hahah
Olur..
@gokhanoturumactı 🌸
Olur
@emre00488
Olut
@ariatokratımsı
Teşekkür ederim kdjdjjd
Olur eşle
@guapomoreno olur sanırım 🌸
Olur iyi bir abidir 😊
Eşle bakalım
Gizlisin eşleyemem hislerim o kadarda değil hahahs
Açardım ama tüm istekler kabul olur jdjfjfkf
Hahshdh sen etiketle o zaman
Kimi kdmdkdm
Bilmem kimle olmak istersen hahshshd
Yok beybisi kalsın jdndjdk
tamam aşkom sana bıraktım hahshdh
Ben kendi geldiğim sorularda niye iş bana yıkılıyor anlamıyorum bfncnfncnc
Ama kapalısın aşkom o kadar da hislerim kuvvetli değil ki 😢
Aşkom bak çık hdndndn ama geçti daha 😂
Hahahsh seni kendime eşledim 🌸
Yaa thankssss 💞
Ricalarrr bebeğim 🌸💓
Hadi yap 😂
Gizli göremiyorum soryyy
Tamam
Uyar
Olur eşle
Neden
olur esle bakim
Et bakalim
Etmiyorum ki
Olur 😅
Olabilir
Olur😀
Olur
Olur.
Yok ki
Olur
Olur
Komik ahshjdj
Ne var be belli oluyor komikse gülünn sizde hem eşle diyorsunuz eşleyince ne alaka
Ya aynen flörtüm püf uğraşamıcam cidden. Hepsi benim bebeklerim okişşş
Ayy bu canım engellemiş şaka mısınız abi görünüyor yürüdüğünü kıza şaka gibi ya mmal engellemiş hahahah bu ergen mi bu
Kim anlamadım
Ay herkesi eşledim bi sizden sorun gördüm belli bayağı bir şey var ya sen yürüsün o kabul etmedi ama devam ediyorsunuz konuşmaya ya da o yürüdü kabul etmedin ama hala konuşmaya devam ediyorsunuz bu kadar alınacak engellencek ne var çocuk bu ya ergen gibi engellemiş m. all bu erko ya
Ay söyle asko erkona çok üzüldüm engellemiş hahshshd
Olmayan bir şeyi varmış gibi ısrar etmene anlam veremiyorum. Sence o benim flörtüm olsa o kadar kızla şakalaşarak konuşabilir mi? Hiç sanmam :DD neyse bende engelliyorum, sevmem böyle iftiraları iyi gecoo
Olur
Olur.
Ne flörtü be saçmalama, beni tanıyan herkesle bu samimiyette olduğumu bilir.
Et bakalim
Eşle beni
Elle hadi
Hadi bakalım