Sanaldaki sevgilime adımı başta yalan söyledim, öğrendi ama alışamıyor?

öncelikle 2 yıllık bir ilişkimiz var sanaldan tanıştık ve ben doğal olarak güvenemediğim için başta doğru söylemedim hakkımdaki bilgileri ciddi ilişki arayışında değildim sadece konuşmak istiyordum başka da bir amacım yoktu sonrasında zaten muhabbetimi devam ettireceğimi düşünmüyordum. ama işler öyle gelişmedi ona o kadar aşık oldum ki tahmin edilemeyecek kadar birbirimize öyle aşık olduk ki gerçekten canımızı verebilecek kadar. ama ben bir türlü itiraf edemedim bu durumu benden ayrılır nefret eder diye vicdan azabı çekip durdum geçen gğnlerde bir şekilde öğrendi bilgilerimi itiraf etmek zorunda kaldım daha doğrusu sonra beni artık sevmediğini nefret ettiğini söyledi engelledi ve bitirdi yalvarmama rağmen ilişkiyi fakat smslerimi görmüş artık nasıl gördüyse yalvardım yakardım. sana karşı hiçbir şey hissetmiyorum hayatımda kalabilirsin dedi ama hep başta söylediğim isimle bana hitap ettiği için alışamıyor gerçek adıma hâlâ çok tuhaf hissettirdiğini söylüyor ve şu an birbirimize yakın hitaplarda da bulunamıyoruz eskisi gibi nasıl alışacağımızı bilemiyorum onu gerçekten çok seviyorum. ne yapmam, nasıl davranmam gerekiyor alışabilmek için.. çok yardıma ihtiyacım var bu konuda

Sanaldaki sevgilime adımı başta yalan söyledim, öğrendi ama alışamıyor?
Cevapla