Sevgilinizle aranız açıksa. yazmak, aramak için bahaneler arar mısınız?

Yoksa, direkt iltişime geçer misiniz cesaret gösterip?
“Aşkta gurur olmaz” fakat hatalı olan taraf çaba gösterse iyi olur bence.🙂 yoksa inatla olucak iş değil bu.🙂🤷🏻‍♀️
Sevgilinizle aranız açıksa. yazmak, aramak için bahaneler arar mısınız?
Cevapla