Güncellemeler
1 yıl
İnstagramdan gelen mesaja görüldü atmamak için kalp kullanır mısınız?
Güncellemeler
1 yıl
Sizce bir erkeğe, cevap olarak kalp ifadesi atmak ne anlama gelir. Karşı tarafın yanlış anlamasından çekinmezmisiniz?
İnstagramdan normal erkek arkadaştan gelen mesajlara kalp ifadesi bırakmak ne anlama gelir. Eşimin işyerinden bir arkadaşı, eşimin hikayeleri ne alkış atıyor sürekli. Eşimde kalp ifadesi bırakıyor. bazen adamda kalp ifadesi bırakıyor. Sizce bu doğru bir davranış mı. Bende adamı engelledim. Ve engeli kaldırdım takipten çıkmış oldu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ofofof ah be abim ne safsın sen karın o hikaye yanıtlarının ne anlama geldini çok iyi biliyor ya sen bir kıza neden alkış atarsan adam da o anlamda atıyor işte karın güvenilir gelmedi bana
Beyannameler bitti şükür diye hikaye atmış eşim. Adam alkış atmış. Eşimde kalp ifadesi bırakmış. Adamda kalp ifade bırakmış. Sordum eşime bu kalpler ne diye. Öyle bir şey değil gördüm anlamında diyor.
Yalan ya hem eşinin hemde onun iş arkdaşının karşıklı sana yaptıgı saygısızlıktır bu eğerki qavat değilsen abim tavrını ortaya ablamız seni manipüle ederek olaydan sığrılmaya çalışıyor ama bu da bir aldatma eylemidir
Adam işten ayrıldı. zaten 2 seneyi geçti. Ailecdk6te tanışıyor uz yani. O çalışırken şirket iftarında tanışmıştık.
Sen genede abim karınla onu yanyana getirme
Hani görüm anlamında kullanır mısın seen bu kalp ifadesini? Kadın mısın erkek misin sen?
Kadınım da istagramda mesajlara goruldu atmamak için de kullanılıyor
Nasıl yani? Ben Instagram kullanmıyorum da
Yani mesajı gördüm diye atıyorum dedi bana. Anladığın gibi bişey değil diyor
Zaten yan yana değiller. 4 5 yıl çalıştılar adam ayrıldı işten.
Yani olanilirde bak şimdi o kalp emojisini insanlar birine goruldu atmamak için yapıyolar veya cevap vermeyip öylece kalp atmak için yani
Belki görüldü de atıyor eşim. Ama bulamadım bişey telde. Nerden bakabilir im? Yani romantik bir durum olmadığını anladım şimdi sağol
Bşde bu adam önerilenler kısmında hep en tepede? Bu neye çıkıyor biliyor musun?
Önerilen kısmı onemli değil abim sen birine reels atarken kaçıncı sıraya geliyor ona bak bide ablanın engelli lisesine bak
Bem adamı engelledim. Sonra hemen engeli kaldırdım. Takipten çıktı zaten yani.
Hayır hayır anlanın engellenen listesi abla kimi engellemiş bakabilirsin ordann bide
Ama mesaj bölümünde ara butonuna basınca önerilen diye bir liste çıkıyor ya bu adam en başta. Yani sürekli hesabına mı giriyor acaba eşim dedim. ya da adam mı giriyor?
Önerilenlerde olma sebebi muhtemelen adam ablanın hesabına çok giriyor ondan olanilir abi genede erkekler tehlike ya
Yani karşı taraf çok girer se diğer tarafın önerilerine düşüyor doğrumu anladım?
Ben tehlike değilim mesela :)
Sağol verdiğin bilgiler için. Teşekkür ederim
Evet abi tabi sen tehklikr olmayabilitsin ama avcı cokkkkk
Rica ederim abii
Seni beğeniyor
Beni mi? Ne alaka
Soruyu okudun mu? Yanlış anladın sen