Bu dimi sonucu ne olursa olsun bunu yapacağım?

Yarın aşık olduğum adama duygularımı itiraf edeceğim rezil olacağımı bile bile yapacağım bunu ölümlü dünya ya ölürsem duygularımla ölmek istemiyorum bu yüzden her şeyi yarın açıklayacağım inşallah allah sonumu hayır etsin içimde hiç bir şeyi tutmayacağım sonra geç olabilir diye doğrusu bu dimi?
Bu dimi sonucu ne olursa olsun bunu yapacağım?
Cevapla