Eşiniz veya sevgilinizin yakın arkadaşına ilgi duyduğunuz, duygusal bir yakınlaşma hissettiğiniz hiç oldu mu?

Konu belli kızlar ya da erkekler fark etmez iki taraf için de geçerli... Benim oldu arkadaşımın eşi iş gereği sürekli bizde idi... Ben yapı gereği zaten karşı cinsten aynı ortamda ilen çekinen bir insanım... Ama bana o kadar yakın davrandı ve çok samimi davrandı ki iş değişti... El şakası vs vs derken baktım ciddi diddi geliyor bana doğru... Eşim anlamasın diye elimden geleni yaptım ve zaten kötü bir sonuç almadan da arkadaşım geldi ve bu burada kaldı... Ama şimdi de aklımda durup duruyor... Başkası da boyle şeyler yaşadı mı acaba?
Güncellemeler
+1 yıl
Eşim bu samimiyetin farkındaydı ama arkadaşça gibi göründüğü için mazur görmüyordu yani
Eşiniz veya sevgilinizin yakın arkadaşına ilgi duyduğunuz, duygusal bir yakınlaşma hissettiğiniz hiç oldu mu?
Cevapla