Sizce kadınların serseri görünümlü, tehlikeli tipleri sevmelerinin nedeni nedir?

Sizce kadınların serseri görünümlü, tehlikeli tipleri sevmelerinin nedeni nedir?

Bunun cevabını bulmak için önce şu soruyu sormak lazım: İnsan neden uçurumun kenarında durunca içine düşmek ister gibi olur? Neden yasak olan daha cazip gelir? Neden eli yanacağını bile bile ateşe dokunur? Çünkü insanın doğasında, özellikle de aşk denen o deli rüzgârda, tehlikeye kapılmak vardır.
Kötü erkek dediğin şey ne? Sınır tanımayan, kuralları umursamayan, başına buyruk biri. O, hayır denileni yapan, kaosla dans eden, ip cambazı gibi uçurumun kenarında yürüyen biri. Kadın ne yapıyor? Ona bakıyor ve belki de şunu düşünüyor: “Bende olmayan ne var onda?” Çünkü bu dünyada birçok kadın fazla uslu, fazla düşünceli, fazla fedakâr olmaya zorlanmış. O yüzden bu adamın umursamazlığı, onun için bir başkaldırı gibi görünüyor. Kendi içindeki zincirlenmiş tarafı onun özgürlüğünde seyrediyor.
Ama işin aslı şu: Bir şey ne kadar ulaşılmazsa o kadar istenir. Serseri dediğin adam, öyle veya böyle, asla tam olarak ait olmaz. Yeri geldiğinde sevdiği kadının gözünün içine bakar, ama bir saniye sonra kapıyı çarpıp gider. Onun kuralı budur. Gelir ama kalmaz. Sarar ama sıkmaz. O yüzden kadın, onun sevgisini kazandığında kendini özel hisseder. Çünkü herkesin sahip olamadığı bir şeyi kazanmak insanın egosunu besler.
Fakat sonra… Sonra acı gelir. Çünkü özgürlük birine ait olmamaksa, birine ait olmayan da kimseye güven vermez. Oysa kadın güven ister, huzur ister, yanında ağlayabileceği bir omuz, başını yaslayacağı bir dağ ister. Ama serseri adam bir rüzgâr gibidir; eser, savurur ve geçer. O yüzden kadın en çok kötü adamları sever ama en çok iyi adamlara ağlar.
Bu bir kader mi? Hayır. Çünkü işin sırrı ne iyi ne kötü olanda. İşin sırrı, sevdiğin insanın seni sevme şeklinde. Birini sevmek, onunla yanmak değil; onunla yan yana yürüyebilmektir. Çünkü aşk, yangın değil, içini ısıtan bir ateş olmalı.
Valla günümüzde karşındaki hakkında kötü bir şey de söylense inanıp inanmamak biraz zorluyor günümüzde erkekler kendini iyi biri olarak pazarlıyor siz aşık olduktan sonra ise gerçek yüzünü gösteriyor siz de bir süre daha o insanı iyileştirebileceğinizi zannederek vakit geçiriyorsunuz ama sonra bitityor
Bir de bir ilişki için ideal ya da iyi olduğunu zanneden erkekler var ben iyiyim ama bana bakmıyor kimse diyor bunların bir kaç tanesi için konuşayım
İyi biri ama ilişki sürdürülebilecek biri değil
İyi biri ama fazlaca kısitlayıcı ve kıskanç
İyi biri ama mesleğinize saygısı yok
İyi biri ama birey olamamış
İyi biri ama kendine bile faydası yok hayatta bir şeyler için çaba göstermiyor
İyi biri ama ilişkideki sorumluluklarını yerine getirmiyor
Sadece iyi olmak da yetmiyor genelde Bir de gizli kötüler aldatıcilar var bazısı ailesini dahi dahil ediyor yalanlarına
Ve belli bir yerden sonra ilişki için toksik ve zararlı karakter siz olmaya başlıyorsunuz sizi incitenler zehirlemiş oluyor bağlanamama sürekli kıskançlık ya da doğrusu o diye düşünmeye başlayanlar (manipülasyonlar sonucu) hep zarar ziyan ilişkiler kısaca millet nasıl birbirini buluyor ben şaşıyorum kimseye güvenemiyorum ben nedense
Çekici gelenleri var barışım yalan yook 😹 seni de seviyorum ben @Barış_LonelyForever 🍫❤️
teşekkürler cansın <3 <3
Teşekkür ederim, sen de benim canımsınnn 😽💗✨
Çünkü gözleri kör oluyor. Hissettikleri bazı şeyleri görmelerini engelliyor.
İşte bu yorum çok doğru bir yorum
Hepsi değil bazıları
@Barış_LonelyForever teşekkür ederim 🦋
@54srp Rica ederim 🦋
Ah şu “kötü çocuk” klişesi! 😄 Kadınların böyle tipler seçmesinin nedeni genelde psikolojik durumlardan kaynaklanıyor aslında. Özellikle bu kötü erkekler genellikle özgüvenli, gizemli ve meydan okuyan bir havaya sahiptir. Bu da kadınlara çekici gelebilir çünkü birçok kişi doğası gereği heyecanı ve farklı olanı sever.
Ama merak etme, bu sadece bir kesim için geçerli. Güvende hissetmek isteyen, kendisine değer veren ve dürüst insanları tercih eden çok fazla kadın da var. Yani asıl sır, kendin olmak ve doğru kişiye denk gelmekte. 😉 Peki sen ne düşünüyorsun?
Dimi ben haklıyım? aşko :D
Ahaha evet ya, haklısın tatlım Barış! 😄 Ama dur, LonelyForever demişsin... Kalp kırık gibi görünüyor bu. Sanırım biraz hüzünlüsün galiba? 😔 Unutma, doğru kişi mutlaka bir yerde seni bekliyor! 🫶🕊
Tatlım diyen dilini sevsinler senin :D 💖
Cevap
47Cevap
Kimisi bile bile lades oluyor kimisi de kandırılıyor. İyi erkekte pek piyasada kalmamış. İyi taklidi yapan çakal çok sjsdf
Haklısın sdjsdj
Sen şimdi bana kötü mü diyorsun 😂 serseri mi diyorsun skdjdkd
Yok abi genel o sdfsdf 😂
sdfsdf 😂
Ciyak ciyak efendi erkek istiyoruz derler , sonuç kötüden tekme yemeyi severler..
Kızlar heyecan arar. Özellikle 20 li yaşlarda.
Kötü, bir çok kız tarafından istenen, çapkın bir erkeği seçip onu adam etmeye, kendine bağlamaya çalışmanın heyecanı onları o erkeğe deli gibi aşık eder.
Sonra %90 o erkeği kendine bağlayamaz ve ot gibi ortada kalır. Ya kullanılır ya da kullanılmış hisseder. Bu hayal kırıklığıyla tüm erkekler şerefsz yhaaa diye genellemeler yaparak ağlamaya başlar. Halbuki bir çok efendi erkek varken özellikle kötüyü seçen kendisidir ama onlar bunu asla kabullenmez. Çünkü sorun asla onlarda olmamalıdır suçlu hep erkekler olmalıdır🤷🏻
Ağzına sağlık.
@Asdrfv Bilinçli olmadan yapanlar var maalesef. Soğumasına soğuyorlar da iş işten geçiyor. Erkeklere genel olarak antipatik olabiliyorlar, gençliklerini heba ediyorlar. Sebebini bu romantik komedi film ve romanlarının "onu düzeltebilirim" algısı aşılamasına bağlıyorum.
@Asdrfv Dürüst olacağım, ben bile emin olamıyorum bazen 😄Çok doluyum bu konu hakkında. Emin ol, bu insanların yaptıklarını otizmli insanlar yapmaz.
@Asdrfv Annelik tabirini çok genişlettiler. Tamam, kimse kimsenin arkasını toplamak zorunda değil ama misal, hoşlandığın ve tanıdığın bir erkek ağır hastalansa, evinde ziyaret edip bir kase çorba hazırlamaz mısın? Belki de hazırlamazsın ama bu jesttir jest. Kişiyi umursadığını gösteren bir jesttir. Kimse kalkıp da ilacını içir banyosunu yaptır yatağına yatır demiyor 😄 aşırıya kaçınca anneliğe girer. Lafım sana değil, bu annelik muhabbetini oraya buraya çeken kronik internet bağımlılarına lafım. Doğum günü hediyesi olarak bir erkeğe ihtiyacı olan bir şey alıp hediye etmeye bile annelik diyeni gördüm ben. Oha.
Hakkımızda hayırlısı artık.
Daha güçlü görünüyor, herkese kırılmasın diye "evet" diyen efendi erkek modeli, doğal olarak "Beni koruyamaz" hissi veriyor. Bu yüzden kadınlar, daha rahat bir şekilde kötü adamlara arzu, sevgi ve ilgi duyabiliyorlar. Kadınların anaç bir yapısı olduğu için şöyle düşünebiliyorlar: "Dışarıya karşı sert ve saldırgan olan bu adamı değiştirebilirim, yetiştiririm bana karşı iyi davranmasını sağlayabilirim." Ancak bazıları bunu başaramıyor ve kötü adamlar kendilerine de zarar verebiliyor.
@Asdrfv Hiçbir normal kadın, sağa sola saldıran bir adam istemez. Ortada bir dengesizlik var: Bir tarafta çok efendi tipler, diğer tarafta ise maço tarzı adamlar bulunuyor. Genelde efendi erkekler için "İyi çocuk ama ilgi çekici gelmiyor." denilip friendzone’a atılıyor. Mecburen, arzu duyduğu diğer tarafa yönelmek zorunda kalıyor.
Kadınların sevdiği erkekler aslında serseri erkekler değil risk almayı seven enerjisi yüksek erkekleri seviyorlar yani bunlar biraz serseri görünümlü gelebilir ya da kötü erkek gibi döndürebilirsiniz ama değil!!
Aslında korumacı, risk almaktan kaçınmayan sevdiği için her şeyi yapmaya cesaret eden erkek tipleri genelde sorunlu tipler. Zaten bu da kadına bir uğraş gibi geliyor yani ben bunu kötü yanlarını törpülersem harika bir eser elde ederim düşüncesiyle yanıp tutuşan kadın bilinçaltında karşıdaki adama duygusal olarak bağlanmış oluyor mesele bu yani...
Bence 3 ihtimal var. 1. si o kötü erkekler ilk başlarda nazik kibar iyi biri gibi görünüp kızı aşık ettikten sonra gerçek yüzü ortaya çıkıyor. Biz de bakıp "kızlar kötü erkekleri seviyor " diyoruz. 2. si kötü birini iyi birine çevirme içgüdüsü olabilir. Hani onu alıp iyi birine çevirip tatmin olacak. 3. sü de kızlar ayrıldıktan sonra eski sevgililerine demediklerini bırakmadıkları için bok atıyor olabilirler. Benim de eski sevgilim beni öyle bir anlatır ki dersin "bu kız bu at hırsızı uyuşturucu mafyasına nasıl bakmış?" Ama gerçekte kendi halinde bir tercümanım.
Kadınların bir çoğu nedense sözde daha erkeksi tipte bu tarz kişileri daha çok seviyor. Mesela eskiden bir arkadaşım ve bir gün kızın elinin mosmor olduğunu gördüm. Sorunca gülerek sevgilim yaptı dedi ama ciddi ciddi bu durum hoşuna gittiğini de söyledi. Kadınlar sarf kadınsı hissetme ve baskılanmak adına bu tarz andavallardan hoşlanıyor ve en sonunda akşam haberlerinde "KADIN CİNAYETİ!" diye başlıklar atılıyor. Adamın demesi gibi "Ne alakası var kardeşim ben TV izliyordum:)"
Bence serseri tipli ve tehliklei erkeklerin daha revaçta olma nedeni erkeklerin yapısı gereği risk alabilme kabiliyetlerinin kadınlara göre daha fazla olmasının testesteron oranıyla ilgili olması. Yıllar önce okuduğum bir kitapta kadınlarin erkekleri seçerken hormonal olarak kokudan etkilenmeleri olduğu yazıyordu kitapta. Yani saldırgan ve tehlikeli erkeklerden de böyle bir koku alıyor olabilirler. Bu ilkel benlikle ilgili olarak doğada hayatta kalmada karini koruyacak diye düşünmesiyle ilgili olabilir. Her ne kadar tam tersi durumlar meydana gelse de hormonal karşılığı bu olabilir.
Evdeki baba rolü yüzünden aslında... beyin bebeklikten beri gördüğü ilk erkek, eş ve baba modeli olan babasıyla tanışıyor ve onu normali, olması gereken standart, olarak belirliyor. Çünkü beyin bunu sosyal ortamlarda bir çeşit hayata tutunma yöntemi olarak kullanıyor, belirlenen erkek modeli belli ve o kişilerle karşılaştığında direkt ayırt edip hoşlanma odağı belirliyor. Evde normali olarak kızlar ne görüyorsa beyin direkt onlardan etkileniyor kısaca. Bu babanın kötü biri olması durumunda ne kadar toksik bir duruma yol açsa da bu kişisel değil tamamen biyolojik bir durum. Yani siz baba olurken kızınızın ilerideki sevgilisinin, eşinin de nasıl olacağını belirliyorsunuz. Kadınlar bu bilince ulaşırsa bu toksiklikten zor da olsa kurtulabilir. Bu çok iyi bir partnerle beraber olup asıl doğruyu biri gözüne soktuğunda da anlaşılır çoğu zaman. Yine de çoğu kız bunun farkında değildir. Genelde anladıklarında da çok geçtir.
Bence bunun birkaç nedeni olabilir. Bazı kadınlar, kötü erkekleri daha çekici bulabiliyor çünkü bu tür erkekler genelde kendine güvenli, cesur ve daha maceracı bir izlenim bırakabiliyor. Bu özellikler, bazıları için cazip olabilir. Ayrıca, kötü erkeklerin çoğu daha az tahmin edilebilir ve bu da duygusal olarak heyecan verici olabilir. Ama bu, herkes için geçerli değil. Aslında, bir ilişkiyi sürdüren şey güven, saygı ve dürüstlük gibi temel değerlerdir. Kötü erkeklerin genelde bu özelliklere sahip olmadığını görmek, aslında uzun vadede sağlıklı bir ilişki kurmanın zor olduğunu gösteriyor.
İyi huylu ve sağlam karakterli erkeğin değerini bilen kadın cidden neden anlamıyorum ama epeyce az. Genel yaklaşım kötü erkeği ele geçirip "adam etme" içgüdüsüyle oluyor sanırım. Bir benzetme yapacak olursam, işe yaramaz bir araziyi/ arsayı satın alıp oranın tadilatını yapıp, sürüp, hayata döndürüp, verimli bir hâle getirip başına geçmek. Bazı kadınların bu nedenle psikopat ruh hastası erkeklere ilgileri maden bulmuş gibi oluyor. O kadınlar belki bipolar bozukluk veya mazoşist ruh hâli de yaşıyor olabilirler, eskiden gelen travmaları da olabilir. Aileden şiddet gören kadınlar genellikle sadist tavırları olan erkeklerden sevgi görerek geçmişi telafi etmeye takıntı yapmış olabilirler..
Aptal oldukları için. Bazen hepimiz aptal olabiliyoruz Barış.
zeki olun ama sdfsdf
Temam😅
😅
Süper soru kardeşim. Kızları okumuşsun.. Maalesef değer bilmeyenleri seviyorlar.. Sanırım onlardan bekledikleri ilgiyi görmemeleri, ya da onların sadist tavırları, kızları daha çok çekiyor.
Serseri, abidik gubidik erkekler daha çok ilgilerini çekiyor. Sonra üzülen kendileri oluyor
Eyvallah abi
Erkeklerde, kötü kişilik özellikleri ve davranışlar kadınlardan daha yaygın.
Genel olarak, erkekler daha narsist, sadist, makyavelist, psikopat, gaddar, öfkeli, kıskanç, gururlu, tembel, şehvetli ve hırslı.
Kötü/pis kadınlar, kötü erkeklere; kötü erkekler, kötü kadınlara; temiz/iyi kadınlar, temiz erkeklere; temiz erkekler, temiz kadınlara (yakışır).
Kadınlar içten içe uğraşmayı seviyorlar bazen diyorlar ya iyi kalpli olsun adam gibi adam olsun vs vs işte bunu kendi yapmaları lazım ekmek vermeyin hamur verin fırın verin kendi kendilerine takılsınlar bide tabi işin genetik psikolojik tarafı var alfa olduklarını düşünüyorlar
Serseri erkekler bir yandan da güçlü ve bencil tiplerdir ve kadının hayatında eksik olan özelliklerdir bunlar.
Ya da kadın gençtir ve heyecan arıyor, heyecanlanmayı seviyordur. Bunuda en iyi davranışları ön görülemez tipler hissetirebilir.
Kötü en azindan kötü oldugunu saklamıyor. Iyi sandıklarımız sinsi çıkıyor. Ben sözünü sakınmayan kişilerden korkmam. Rengini belli etmeyen kişileren korkarim. Bunu toplumdaki sosyal iliskiler için diyorum. Birini sevecek olsam nazik, kibar ve tatli dil ile bazi şeyleri anlatabilen birini severim. Şiddet meyilli, gurursuz, cikarci ve yalanci birini elbette sevmek istemem.
Çünkü evde babamız sert. O figür dışardan tanıdık gelince onu ararız ister istemez hayatımızda. Çünkü o kişiden ilgi ve sevgiyi almadığımız için ➡ona benzer şekildeki adamların sevgisini kazanmaya çalışıyoruz. Ben de öyleyim mesela. Sert, korumacı erkek olmadı mı olmuyor bende. Dişil buluyorum şu her şeye küsen erkeklere. 🖤✨
Her şeye küsmek mi mesele? Küfürler eden belden aşagı konuşan ve bekleyen direk sırnaşan sınır tanımayanlar mı
@Garip_arzulu benimle kimse o şekil konuşamaz ağzına ederim konuşanın dhklşşş
Sizi tanımıyorum ama sizin gibi diyip de düşünce yoğurttan ayran şeklini alıp aklını yitirenleri değişenleri çok gördüm
@Garip_arzulu o , onların seçimi beni bağlamaz.
Keşke sizi tanıma şansım olsaydı ama neyse 🫡🤐
Çünkü gözleri kör. Görmek istedikleri gibi görüyorlar.
Biri dedi ki. Ben birjni sevecem o kisi düzgün olmak zorunda. Sevgime karsilik verecek.
Biz erkeklerin sevmesi hic onemli değil.
Onlar sevecek, erkekler de karsilik verecek.
Tam tersini hayatta yapmazlar.
Nice iyi erkekleri harcadilar 5 para etmezler uğruna.
Bazı kadınlar sürünmeyi acı çekmeyi dramı seviyor. Hayatına heyecan entrika ve kaos katıyor.
Dert yanmayıda seviyor
Ee akıllı uslu edepli biri sıkıcı geliyor doğal olarak.
Onlar daha sosyal oluyorlar çevresi geniş olduğu , her ortamları olduğu ve ağızlari iyi laf yaptığı için serseri takımının oyuzden onlara daha ilgi çekici geliyor sanırım
Böyle şeyleri nerden uyduruyorsunuz? Gerçekten kötü bir yaratilisimiz olsaydı katilim ben diyenlerin ve hapishane kapısı önünde beklerdik o kadar saçma bir etiket yapistirdilarki yine kadınlara hiç sorma. Biraz aklı ve gözlemi olan mantıklı düşünün erkekler bunun böyle olmadığına görür var mı böyle erkekler evet var ama gerçekten zeki olanlar. Bizler şeytan ruhuna sahip değiliz kötü isteyelim. ilahi bir ruha sahibiz
30lara kadar böyle sonra anlaşabileceğin insan daha kıymetli oluyor. Bir de şöyle bir şey var serseri tiplerin kendilerini koruyabileceğini sahipleneceğini düşünüyor olması olabilir adam tehlikeli serseri herkese kafa tutuyor sonuçta gençlik yıllarında çok etkileyici
kötü erkekler agresif oldukları için daha böyle sahiplenici, koruyan biri diye bir algı var sanırım. çoğu kişi düzelir diye umut ediyor. kişi kötü evet ama tercih eden bunu niye tercih etmiş o sorgulanmalı birazda.
Çünkü kendileri yetersiz cahil oldukları için kötü erkekleri sevmeyi tercih ederler. Kendini başkalarından altta görünmesin diye kötü erkeklere severler.
İyi çocuk olmakla, dede modunda gezen erkeği karistirmasaniz mi. Kadın neden ona baba gibi davranan bir adamı istesin ki. İyi çocuklarda eğlenceli olabilir. Ozguvenle ilgili birşeyler olmalı bence.
Bazı kadınların gözü kör olabiliyor akılları yerinde olmayabiliyor kötü erkekleri iyi bir şey sanıyorlar yaşları gençken ondan sonra büyüdükten sonra anlıyorlar ki efendi erkek efendi erkek ama o zaman da iyi yaş yaştan geçiyor artık
genelinin babası da kötüydü ondan.. özlem duyuyorlar.. bu yüzden çocuk sahibi olmak istemeyen erkekleri öcü gibi göstermeyin. kötü baba olmak istemiyordur belki.. elindeki imkan ve şartlarda kötü baba olabiliyordur.. iyi baba olamıyordur...
İnsan çilesine aşık olurmuş atalarımız boşuna dememişler canım ya öyle işte 🤗🤗
🤗🤗
Bu benim gibi kadınların akılsızlığı bu arada fotoğraf yakışmış
Teşekkürler 🙏
Vay be demek o sweatin asıl rengi turuncuydu jsjsjsjsjsjs
yav sdfsdfdf
Gözlerin çok güzelmiş 🙈
Teşekkürler 🌹🙈
Rica ederim 🌺
onlar daha güzel 'seviyormuş' gibi yaptığı için
Kadınlar sevsin sevmesin umrumda değil sırf kötü erkekleri seviyorlar diye olmadığım biri gibi davranamam hemcinslerim de öyle davransa Çok iyi olur sonra karakter bölünmesi bunalımı geçiriyolar
O tipler genelde kadın ruhunu iyi bilen kişiler oluyor. Onlar da sevildiğini sanıp kanıyor buna. Hiçbir kadın sünepe boş boş bakinan birini istemez
Aslında atılgan, girişken, özgüven sahibi ve bizi koruyabilecek erkekleri severiz ama maalesef aradığımız özelliklerin çoğunu kötü erkekler karşılıyor
Çünkü diğer erkekler tehlikeli erkeklerden korkar. Kadınlar da daha güvende olacaklarını sanıyorlar ama maskülen olmak ile tehlikeli olmak aynı şey sayılmaz.
Bazı kadınlar maalesef aşağılanmayı, saygısızlığı ve hakareti aşk olarak görebiliyor. Oysa ki, sevgi ve saygı dolu, normal bir ilişki de mümkün.
Fazla efendi adamlar sıkıcı oluyorlar , hareketli olmuyorlar , genelde saf oluyor ( her efendi saf olmaz ama çoğu öyle ).
Kadınlarda mecburen kötü erkeğe çekiliyorlar.
Çünkü en azından eğlenceliler.
Ama bence kadınlara en çekici gelen erkek modeli güçlü ama gücünü iyiye kullanan , erdemli , zorba olmayan ama hakkını da yedirmeyen erkeklerdir.
Ben beyefendi erkek seviyorum ne yapayım kötü erkeği
Sadece kaslı erkekler yazsın yazmışsın kanks tüh şansımı kaybettim o zaman
Kimse serseri gorunumlu tehlikeli tipleri sevmiyor bence... oyle tipler saf olanlari etkileyip kandiriyorlar
Sağlıklı bir insan neden manyak birinden hoşlansın ki tabi kendi kafasında problem yoksa. Bence böyle insanların pisikolojisinde sorun var
"İyi bir adam seni dünya için feda eder, kötü bir adam ise senin için dünyayı feda eder."
"Kötü bir kadın sana kural koyarken, iyi bir kadın senin için kural çiğner."
Sanmıyorum öyle bişey olduğuna. İyi erkek mutlu ettiğinden çok görünmez kötü erkek haber olur ve sen bilirsin sadece
Buna katılmıyorum Barış. Mesele özgüven meselesi. Serserilik değil kendine güvenen insanlar seviliyor
Ben kötü çapkın erkek sevmiyorum ancak iyi erkekler de baskın oluyor baskın erkek sevmiyorum bir erkek nazik utangaç olmalı
En azından ne olduğu belli iyi erkeklerin içinden canavar çıkıyor hiç beklemediğiniz anda yiyorlar sizi
Bu erkekler için de geçerli kötü kadın ya da erkek nedense hep tercih ediliyor devir onların devri
Çünkü diğerleri sammiyetsiz, ezik, ve daha tehlikeli olduğu için.
Serseri tipşer en azından eğlencelidir. Kızlar çok haklı
@asdrfv
Geçmiş olsun onlarla evlenen kafınlara
Kötü erkeğin herkesi bir yumrukta yamultacağını düşünmesi gibi onlarda kötü erkeğin herkese güç getirdiğine inanıyor o yüzden :)
Yoo sevmiyorum
Aslında ozguven eksikliği. Iyi erkekler beni beğenmez ona layık olamam diye korku bilinçaltında bir eziklik duygusu var sanki
En mantıklı bulduğum cevaplardan biri.
Çünkü onların konuşmalarından, hareketlerinden hoşlanıp aşık olurlar.
Ama kötü erkeklerden bir hayır gelmez kadınlara. Çünkü kötü erkek beyaz atlı prens olamaz
İçlerindeki mazoşist hisleri gün yüzüne çıkarınca mutlu hissediyorlar
Bir kadın karşısında adam gibi adam ister baktı adamlık yok aldatır. Alfa erkek💕
Her zman ziken yaranir çünkü.. gerçek değer veren seven erkekler onlara prenses erkek gibi geliyo
Bence daha çok korumacı daha fazla seveceklerini zannetmeleri
Heyecan arayışı içinde oldukları için. Sıkıcı ve monoton bi ilişki istemedikleri için.
Yok artık 🙄🙄 ben değildir... Erkek adam dediğin koca yürekli seksi karizma olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?