
İyi erkekler yalnızlıktan ölüyor. İyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken..
Dostoyevski

İyi erkekler yalnızlıktan ölüyor. İyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken..
Dostoyevski
Bana kalırsa, iyi ve samimi, dürüst, cesur, egosu olmayan, sağlıklı konuşan, dindar ve aynı zamanda dünyayı anlama biçimlerinde modern ama her şeyin değerini bilen ve bir kadının yerinin neresi olduğunu bilen, ona bakan ve iyiliği ve sevgiyi sağlıklı bir şekilde nasıl alacağını bilen erkeklerden hoşlanıyorum.
İyi erkekler ve iyi kadınlar, gerektiğinde yalnızlık içinde yaşamayı bilenlerdir.
İyi kadınların kötü erkeklerden hoşlandığını düşünmüyorum, tam tersine iyi erkeklerden gerçekten hoşlanıyorlar, kesinlikle.
Saçmalık.
İyi erkek sayısı toplam erkek sayısına oranla çok düşük. Bu yüzden iyi kadınlar kötü erkeklere denk geliyorlar.
Bir kere denk gelince de etkisinden, elinden kurtulmak bir ömür alabiliyor.
Cevap
8Cevap
Aşağılanmış hissetmek hoşlarına gidiyor belki de gadası
Kimse kendisine kotu davranan birisini sevmez, en basit ornegi; bir insanın annesi ya da babası en ufak kotu bir soz soylediginde dahi ondan nefret ederken elin oglunu sevmesi imkansız. Kotu diye tabir edilen profesyonel maskeli erkekler, kendilerini ilk basta kızlara muhtesem bir sekilde tanıtarak cok guzel bir imaj olusturur. Hatta kızlar tarafından en cok kullanılan cumle; başta oyle birisi degildi :))) Kız da baglanır ve asık olur, haliyle ayrılması zor olur. Gercek karakterlerini en basta saklamasalar boyle olaylar yasanmaz. Eğer bir insanın psikolojik olarak herhangi rahatsızlıgı yoksa kendisine kaba, saygısız davranan birisini sevemez, imkanı yok.
Bence biraz kaçan kovalanır olayı oluyor, erkek önce kıza kendini sevdirip sonra gizemli kötü çocuk havalarına bürünüp özüne dönüyor, kızda neden böyle yaptı neden beni sevmiyor neden diye diye peşinde koşmaya başlıyor diye düşünüyorum
Tabii bu da bir etken, ters psikoloji uygulayarak kendisine cekmeye calısıyor. Erkeklerde de bu olay oluyor, bir erkege ters davrandıgın zaman pesinde kosmaya baslıyor ve asla sağlıklı şeyler değil.
𖥔 Kadınların kötü erkeklere ilgi duymasının sebepleri aslında basit. Kötü erkekler, yasaklı ve tehlikeli oldukları için çekici gelir. Bir yanda 'ben bunu düzeltebilirim' düşüncesi, bir yanda da 'bana değer verir mi?' merakı vardır. Toplumun sunduğu 'cesur, özgür ruhlu' erkek imajı da bu durumu besler.
Ama aslında bu, tatminsizlik ve heyecan arayışıyla ilgilidir. Kötü erkeklerin gerçekten kötü olmalarından çok, sadece biraz daha 'farklı' olmaları, onları cazip kılar.
Kötü erkekleri değil, gizemini seviyoruz. Bir hikayesi varmış gibi geliyor. Bide efendi erkekler hep korkakmış gibi davranıyor
Şahsen öz güvensiz insanlardan uzak duruyorum. En basit olayı bile benim yüzümden yaptı dıyerek içerliyorlar çünkü
Üzüntü mutluluktan daha genel bir duygudur ve dünyamızı hakimiyeti altına almıştır. Bir kız mutlu olduğunda onun gerçek olduğuna inanmaz altında bir bit yeniği arar ve yine üzülür. Bu yüzden farklılığa kapalıdırlar. Üzen insan daha güven verir.
Bu mantığa göre bakarsak iyi kadınları da erkekler tercih etmiyoru
Her kız aynı değil hepsini aynı tutmamak lazım
Bilmiyorum ben sevmiyorum kötü erkekleri şahsen herkesi bir tutmamak lazım 😊
Teşekkür ederim
İlgisi yok. Ben küfür eden, merhametsiz, saygısız, sapık erkeklerden tiksiniyorum
Sevmem o yüzden aşık oldum ya şimdi ne alaka diyeceksiniz yedim kafayı ne güzel sinirli bakıyordum durum değişti iğrenç 😞
Çocukluğunda yeterince seçilmemiş olması özellikle baba rolü çok önemli yeterince ilgili ve sevgili davrandiysa sıkıntı olmaz tek bununlada bitmiyor aile içi şiddet olmaması şartı var anne ve baba birbirlerini sevmeli önce en önemli kriter bu
Olgunlaşmamiş olmamasi olgun biri öyle erkekleri sevmez zaten
Aptal olmaları belki de kötü erkekleri güçlü bulduğundandır
Abicim ağlamayın. Kadın-erkek ilişkilerindeki beceriksizliğiniz yüzğnden kadınları suçlamayın.
Sevgilin var heralde o zaman?
Kadınlar, evlenmeden önce anneden, babadan, kardeslerden hep kötü muamele gördükleri için evlenincede o alışkanlıkları devam etsin ister. Yoksa canı sıkılır. Sevmek yaramıyor maalesef
Kötü kadınları iyi erkeklerin sevmesinin nedeni ne ise o bence.
Kötü erkek sevmiyorum sevenin psikolojik durumu ile ilgili bir durum olduğunu düşünürüm
Kadınlar elde edemediğinin köpeği oluyorlar hep o yüzden
kotu kadinlara noluyor peki 😟
Şansızlık başka ne olabilir ki
Tam yerinde tespit olmuş.
Herkesin kendini iyi sanması
Öyle seviyorlar demekki
İyi erkek g₺y gıbıdır👍
Kim demiş kötüyü seviyor diye ben sevmiyorum
babası gibi adamları severmiş kızlar..
Tuhaf bir çekim alanları oluyor
Kötü olmadım ama pic oldum sallamaz oldum
Herkes tercihlerinin sonunu yaşar.
Herkes öyle değil
cevabi yok maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?