İlişkilerde özellikle güzellikte erkekler çok seçici değil mi yani eli yüzü düzgünse, boyu, karakteri yeterli değil midir?

Ama güzellik abidesi aranıyor sanki. Boyum ve kilom orantılı ( 1.65, kilo 56) elim yüzüm düzgün kendimi geliştirmiş bir insanım ama ne dış görünüş olarak iyi ne de bir yere gelememiş erkeğin bile standartları çok yüksekte.
Güncellemeler
1 yıl
Genel olarak yorumlara baktım da umarım hepiniz istediğiniz güzellik kraliçesini bulursunuz prens olarak
İlişkilerde özellikle güzellikte erkekler çok seçici değil mi yani eli yüzü düzgünse, boyu, karakteri yeterli değil midir?
Cevapla