Arkadaşlar ciddi düşünmüyorsanız kız arkadaşlarınızı bekletmeyin, olur mu?

Kadınsal bi rahatsızlık dolayısıyla doktor elinizi çabuk tutmazsanız eğer çocuk sahibi olamayacaksınız dedi. 12 yıl arkadaşım olan erkek arkadaşımı da yakın zamanda terkettim bunun üzerine çünkü doktorun söylemleri bi yandan beynimde yankılanıyor.. Onun bu ilişkiyi ilerletmemesi de beni bu raddeye getirdi. Sonunda onu bekledikçe sağlığımı kaybettiğimi farkettim... Yaş da geçti. İnsan insana yük olmamalı.
Arkadaşlar ciddi düşünmüyorsanız kız arkadaşlarınızı bekletmeyin, olur mu?
Cevapla