Kızlar tip önemli değilse gratisten niye çıkmıyorsunuz?

Kızlar hani dış görünüşe çok önem vermiyorsunuz ya. Neden mont alırken sıcak tutar mı diye değil de güzel görünür mü diye düşünüyorsunuz? Paranızın yüzde 80ini gratiste harcıyorsunuz. Madem tip değil iç güzellik önemli , en son reddettiğiniz erkeğin tuttuğu takımı sevinince ne yapar , üzülünce ne yapar , en sevdiği hayvan hangisi , hayalleri neler , sinirliyken ne yapar , kıskanç mı , maceracı mı araştırmayı seviyor mu biliyor musunuz? Bence siz haklısınız , erkekte karaktere bakıyorsunuz bulamadığınız kim varsa kolunuza takıyorsunuz.
Güncellemeler
+1 yıl
Tüp tek kriterdir boşuna sallamayın
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Kızlar tip önemli değilse gratisten niye çıkmıyorsunuz?
Cevapla