Sevgilimle aileler tanışması oldu ama çok ilgisizlesti neden böyle oldu ayrılmalı mıyım sorun yaşar mıyım?

Çok ilgisiz sevgililer gününü bile kutlamadi zaten aile tanismasina o gelmedi ailem onu tanımıyor diye tanışma süresi verdi beni henüz vermediler acaba ayrılsam mi ailelerde sorun olur mu
Sevgilimle aileler tanışması oldu ama çok ilgisizlesti neden böyle oldu ayrılmalı mıyım sorun yaşar mıyım?
Cevapla