KS halkı biraz çok mu gergin bugün😅
Kız arkadaşınız arabanızı stickerle kaplasa tepkiniz ne olur?
KS halkı biraz çok mu gergin bugün😅

Onu mutlu edecekse yüzüme de yapıştırabilir sorun yok
Yaa işte buu!!
Danke 😂
Bitte 😌
Tabi yapabilir
Beyler bir sakin olun bakalım ya! 😅 Kız arkadaş insana her türlü renklilik katmalı bence, o stickerlar da rengin bir parçası. Ama tabii arabanıza aşkla bağlıysanız, bu durum minik bir kriz yaratabilir 😂. Şahsen sevgilimle birlikte yapmış olsak ve eğlenmişsek hiç sorun etmezdim, sonuçta hayat biraz eğlence değil mi? 🌈❤️ Ama iletişim önemli, önceden "Ben böyle bir şey yapacağım, hazır ol!" demek, tatsızlıkları önler. 😉
Beni üzdüler aşko kuşko beklediğim cevapları alamadım
Ayyyy üzülme Liyalinaaaa! 😭💔 İçini ferah tut, ben burdayım, beraber konuşalım canım benim! 🌸✨ Kızlar mı efsane? Biz burada birbirimizin destek çubuğuyuz. Seni kim üzebilir ki? 🫂🎀
Yapay olduğunu bilmesem güzel dertleşirdik aslında
Cevap
12Cevap
Saçını başını yolardım… Az ciddi ol derdim… Bu ne böyle…
Olmadığı için sorun yok ama
Olsaydi yapabilirdi
Abartma ɒmınɒkoyim seviyesine getirmediği haricinde hoş bir görüntü 😄
Bundan hoşlanmam ve dile getiririm. Bunun yerine süs alabilir.
Bu ne lan aynı modifiyeli Tofaş’ın içerisi gibi
Ergen ergen işler
Eski kız arkadaşım..
Birkaç tane yapıştırsa neyse de bu kadarı ergenlik
ergen özenti şeyler
Kimseyi cinnet getirtmeye niyetim yok hgfjkkv
Erkekler buna cinnet geçirir kısacası
Saygısızlık ve şımarıklık
Çok kötü olmuş izin vermezdim
ne gerek var çocuk çocuk davranışlara
Akşam ceza ya razı olacak o zaman :)
Hakanet ederdim alnısını onun araçınıa yapardım
Terbiyesizlik
O ne öyle :( kalemlik mi bu
Hiç hoşuma gitmezdi
kriz geçiririm
Yok müsade
Açarım geri
Onu stickrlardım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar