Sevdiğiniz birisi ile aranız düzelmyecek kadar bozuk olmasına rağmen takipleşiyormusunjz?

Bir zamanlar sevdiğim birisi ile çok yakındım ama artık aram hiç iyi değil sadece sevdiğimi söylemek aramızı bozdu ama asıl sorum o değil ben bu kişiyle hala takipleşiyorum ama onu başkasıyla görmek beni üzüyor ve onu engelleyemiyorum da ve beni kötü etkiliyor sizdede öyle mi acaba yoksa bende mi gariplik var ve banada fikir verirseniz sevinirim

Sevdiğiniz birisi ile aranız düzelmyecek kadar bozuk olmasına rağmen takipleşiyormusunjz?
Cevapla