Hızlımı yaşıyorum hayatı sizce ama bu türlü mutlu olamadım suç benimmi adam olsaydılar kimse ayrılmak için evlenmiyor?

1 ci kocamdan ayrılınca 2 ci kocam bekardı düğünüm herseyim onunla oldu. simdi 3 cu kocamdan 6 ay once ayrıldım , konuştuğum biri var kısmetse bu çocukla evlenirsem 4 olcak?
Hızlımı yaşıyorum hayatı sizce ama bu türlü mutlu olamadım suç benimmi adam olsaydılar kimse ayrılmak için evlenmiyor?
Cevapla