
bence bir güzel eğleniriz 😂 ama herkes yine sap çıkacak ordan tek şart o 😂 başka ne şart koyalım 😂

bence bir güzel eğleniriz 😂 ama herkes yine sap çıkacak ordan tek şart o 😂 başka ne şart koyalım 😂
Bensiz olmaz tabi 😄
Gel gel izmirlii 😂
Zaten partimiz sanal 😂
Rica ederim yine bekleriz 😇
Gelirim ben 😃
Yanımda olduğun için sağol 😂
Cevap
3Cevap
ben gelmem kafam kaldırmaz parti gibi şeyleri ama siz gençlere başarılar :D
Herkes sap olarak çıkacaksa güzel bence, güzel keyifli bir ortam olur. Herkes kurallara uyacak ama, oyunbozanlik ve mizikcilik yok 😂
Şartımız o 😂
Kendimi yalnız hiss etmiyorum, gelmem. İlla sevgili yapmak mı gerek, sevgilisi olmayanlar neden tek olmayı abartıyorlar ki, şaka amaçlı olsa bile 🙁
Ben gelmem çünkü kendimi böyle iyi hissediyorum niye geleyim 😄
Ben sadece uyumak istiyorum ahahsaha size başarılar
Sen de mi yoksun aşk olsun 😂
Ben gelirim sapım sjjs
geliyorum ben loca isterim ama 😅😅
Hallederiz yabancı değilsin 😂
çok mersiiii sjsjsjjs😅
Sırf parti için gelirim.🥳😂
Hemen al bileti 😂
Serdim kırmızı halıyı 😂
Ben gelmem evde sakin sakin takılırım 😃
Benn bennnn.
Hadi o zaman konum atıyorum 😂
Durr daha kombin yapmadım cgbv
Bi kombin yapmışım olay vbbgbbg
Sen her halinle güzel olursun 😂
Neymiş 😂😂
Hello kittiyliiii pijamamı giyip gelimmm miiii
Hahaha gel gel sana serbest 😂
Ben gelmem...
Ben gelirm
Ben gelirdim dostum
ben gelirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar