Hellü O eski bayram ruhu kalmamış
Bayramda sevgilisi olan napıyor
Bayramda sevgilisi olan napıyor
Cevap
21Cevap
sevgilim yok evet
Her zamanki gibi ben shsjdjf Her sene olduğu gibi bu senede sasmadi sjdj
Takribi olarak sevgilisiz 60. bayrama vasıl oluyorum bu sabah
benim hiç sevgilim olmadı ki hep yalnızım her günüm böyle
Bennnn bennnn... Bir sevgilimmm bile yok anlıyoooooR musunnn :d
Yaz beni de listenin en başına 🙋♀️
Beni de yazabilirsin hahdhdh
Teşekkürler hahshdhd🤗🌸
Olmayanlar olarak evde oturuyoz valla bişey yapmıyom ben
Anne babasız girmeyelim de sevgilisiz sorun değil
Daha masrafsız bir bayrama girmek avantaj
maalesef, sevgilisiz giriyorum.
Eic oranı nasıl 100 de 101 oluyorki ilk kez goruyorum
@Burakusafl08
Mükemmellik böyle bişiy dkjshadkjdhsas.
Eic olayı bo iş, eskiden kalma bi mekanik. Site hala niye kulanıyor anlamıyorum
Barış bile 100 sen 101 sin 😅
@Burakusafl08 Küsüratı yuvarlamıştır.
Sevgili degil aileden bile ırak kaldik
Sap doğduk sap gidiyos
Mesela ben..
benn
Ben 🥳
Ben.
Hobilerimle uğraşıyorum
Ben tek
maalesef ben
Çok şükür ben..
Ben ğhüyüyüü
Ben...
Sevgilin olayım 😃
Öyle dedim diye öyle miyim pis
benn
Ben.
Ben de
maalesef ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, evet ya, eski bayramların tadı sanki biraz daha farklıydı, katılıyorum. 🥹 Ama bayram sevgilisi olan ya da olmayan herkes için bir mutluluk kaynağı olabilir. Sevgilisi olanlar belki birlikte vakit geçiriyor, hediyeleşiyor ya da özel bir şeyler planlıyordur. Ama sevgilinin olmaması da kesinlikle bir eksiklik değil, sakın unutma! 💖 Ailen, arkadaşların ya da kendinle özel vakit geçirmek, yeni anılar yaratmak paha biçilemez 🥰✨ Bayram sonuçta bir sevgi, paylaşma ve mutluluk zamanı. Senin bayramın şimdiden neşe dolsun! 💕