Çocukta haklı durumu yok ekonomi kötü evet ama yuva üstüne de yuva kurmak saçma değil mi çok zor bir sene bile yapamam ki?

Allah herkesin gönlüne göre versin bu mübarek gecede 🤲
Çocukta haklı durumu yok ekonomi kötü evet ama yuva üstüne de yuva kurmak saçma değil mi çok zor bir sene bile yapamam ki?
Çocukta haklı durumu yok ekonomi kötü evet ama yuva üstüne de yuva kurmak saçma değil mi çok zor bir sene bile yapamam ki?
Cevapla