1 aydır az az sohbet ettiğim şakalaştığım erkeği doğum günüme davet ettim gelirim dedi? İlgisi var mıdır?

1 aydır birbirimize takılıyoruz şakalaşıyoruz biraz biraz sohbet ediyoruz. Kendisiyle hiçbir bağım yok sadece patronumun arkadaşı oluyor onun yanına gelince ya o bana takılıyor ha ben ona. Sevgilisi yok. Bana sürekli ne zaman evleniceksin şakaları yapıyor. Bi keresinde konuştuktan sonra 'canın sıkılırsa beni ara' demişti ama numaralaşmamıştık. Bi kaç gün sonra doğum günüm var onu da çağırdım. " kızlardan kim var?" dedi "sadece ben varım" dedim " o zaman gelirim" dedi. Sizce bana ilgisi var mıdır?

1 aydır az az sohbet ettiğim şakalaştığım erkeği doğum günüme davet ettim gelirim dedi? İlgisi var mıdır?
Cevapla